
Nissan „pojačava“ kapacitete u Kini sa 1,4 milijarde dolara
Japanski proizvođač automobila Nissan Motor uložiće još 10 milijardi juana (1,4 milijarde dolara) u Kinu kako bi preokrenuo trend slabe prodaje i uhvatio korak s oštrom konkurencijom.
„Moglo bi se reći da smo u pristupu tržištu bili malo spori, u poređenju s veoma brzim tempom u Kini“, rekao je Stephen Ma, predsedavajući Upravnog odbora Nissana za Kinu.
„Kineski brendovi bili su, iskreno rečeno, prebrzi i zatekli su sve. Mislim da smo se u međuvremenu resetovali“, rekao je čelnik japanske kompanije na sajmu automobila u Šangaju.
Nissan je 2024. u Kini prodao manje od 700.000 vozila, što znači da mu se prodaja više nego prepolovila u poređenju s 2020. godinom.
Kompanija je smanjila prognozu prodaje na međunarodnim tržištima u fiskalnoj godini koja je završila u martu, delom i zbog problema u Kini, drugom najvećem tržištu.
Odlučili su sada, prema rečima direktora, da ulože još 10 milijardi juana u Kinu do kraja 2026. Do leta 2027. Nissan će u Kini predstaviti 10 modela vozila s pogonom na nove izvore energije. Dosadašnji planovi predviđali su osam novih modela do kraja 2026.
Plan Nissana je da nastaviti s izvozom vozila iz Kine u „mnoge druge zemlje, osim možda jedne“, rekao je Ma, misleći na SAD.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: Seebiz
Foto: unsplash