
Niš angažovao influensere: Za četiri dana milion dinara
Za promociju turističke ponude grada i Nišvil džez festivala, Turistička organizacija Niša platila je devetoro „influensera“ da na svojim profilima na Instagramu, Fejsbuku, TikToku i Jutjubu objavljuju video-materijale, slike i tekstove i za te usluge ih platila 660.000 dinara.
Sa smeštajem, obrocima i prevozom do turističkih destinacija u Nišu i okolini, promocija je TON i građane koštala nešto više od milion dinara za četiri dana koliko su bili u Nišu.
Devetoro „influensera“ i „travel blogera“ boravilo je u Nišu od 16. do 20 avgusta, kako bi promovisali glavni program Nišvil džez festivala i preko svojih društvenih mreža pokazali pratiocima kako izgleda atmosfera na festivalu, ali i kakva je turistička ponuda Niša i koje su aktivnosti Turističke organizacije ovog grada.
Te usluge, Turistička organizacija Niša platila je 660.000 dinara.
Turistička organizacija Niš je za potrebe promocije i najave Nišvil džez festivala angažovala pravno lice za pružanje usluga reklamiranja oglašavanjem na društvenim mrežama „travel blogera“ koji su na turističkom tržištu prepoznati kao iskusni i pouzdani istraživači i prezenteri destinacija s više od 100.000 pratilaca, ali i „travel blogere” koji imaju manje pratilaca, a koji imaju ostvarenu saradnju Turističkom organizacijom Srbije, turoperatorima i medijima u zemlji i inostranstvu, navode iz TON.
Iz TON-a kažu i to da su na taj način realizovali aktivnosti promocije turističke destinacije Grada Niša, te da će na ovaj način motivisati domaće i strane turiste da posete grad.
Neki od „influensera“ izabrani su, kažu iz TON-a, zbog toga što su dobitnici nagrade Turističke organizacije Srbije kao mediji koji predstavljaju Srbiju kao turističku destinaciju, a takođe, među njima, kažu da je bila i dobitnica nagrade “Travel instagrammer” za 2020. godinu koju dodeljuje Vanabe magazin.
Četvorodnevni boravak u Nišu, smeštaj, obroci, izleti i prevoz koštali su 401.290 dinara, honorari 660.000 dinara, pa je sve Turistička organizaciju Niša koštalo 1.061.290 dinara.
Rezultat posete „influensera“, kako ističu iz TON-a, imao je izuzetan efekat na turističkom tržištu, te je na taj način povećana vidljivost Turističke organizacije Niša i na njihovim društvenim mrežama Visit_Nis.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: Južne vesti
Foto: Pixabay, Beta