Naučnici otkrili zlatno pravilo onlajn dejtinga

Snalaženje u svetu onlajn dejtinga može izgledati kao umetnost. Međutim, statistike sa Tindera, OkCupida i drugih dejting mreža daju mnoštvo zanimljivih podataka za psihologe. U okviru istraživanja ljudskog ponašanja u informatičkoj eri, istraživači su identifikovali zlatno pravilo za dejting putem interneta.

Naučnici sa Univerziteta u Ajovi su proučavali kako različiti sadržaji utiču na ljude na dejting sajtovima i šta ih to pre privuče. Oni su skupili preko 300 učesnika različitih rasa, polova, godina, seksualne orijentacije i zamolili su ih da pogledaju seriju OKCupid profila koji su imali tri glavna dela: podatke o korisniku profila, odgovor na pitanje šta on trenutno radi u životu i  u čemu je najbolji. Potom je od njih traženo da ocene koliko ih je svaki pojedinačan profil „privukao“, koliko mu veruju, koliko žele da se zabavljaju sa osobom koja profil poseduje i koliko je verovatno da će se videti na skali od 1 do 5.

Iako svi mi znamo da će svako od nas za svoju profilnu sliku na dejting mrežama izabrati svoju najbolju sliku, u tome treba biti realističan i birati slike na kojima zaista ličite na sebe.

„Otkrili smo da su poželjniji oni ljudi čiji se izgled i priča u najvećoj meri poklapaju sa stvarnošću“, izjavljuje Rendi Haj, jedan od autora ove studije. „Zaista je teško ’opstati’ kada je u pitanju onlajn dejting jer ljudi žele nekoga ko izgleda kao kvalitetna osoba, ali su i svesni da se ljudi u velikom broju slučajeva na internetu pogrešno predstavljaju“.

Naučnici kažu da je trik ka uspehu u onlajn dejtingu uspostavljanje ravnoteže između skromnosti i realističnosti dok istovremeno naglašavate vaše dobre osobine.

Izvor: BIZLife, isflscience.com

Foto: Youtube printscreen

Piše: A. M.

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE