Gareth Pearson, glavni operativni direktor za McDonald’s u Velikoj Britaniji i Irskoj, istakao je da stalno uvode inovacije i poboljšavaju svoj jelovnik kako bi pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.
Takođe su uveli novu tehnologiju i obučili svih 177.000 članova osoblja kako bi omogućili posluživanje najboljih hamburgera do sada, piše The Sun.
Promene na klasičnim hamburgerima McDonald’sa uključuju:
- Čvršće pečene goveđe pljeskavice na roštilju za sočniji komad govedine s maksimalnim okusom
- Dodavanje prženog luka na vrh pljeskavice tokom pečenja zbog dodatne boje i ukusa mesa
- Korištenje sveže zelene salate pravo iz frižidera za hrskaviji ukus
- Dodatno topljenje sira na toplijim goveđim pljeskavicama za glatku teksturu
- Nova peciva sa maslacem, u stilu brioša koja su uvek sveže pečena
„Dajte ovim ljudima Mišlenovu zvezdicu“: Zakerberg oduševljen hranom u Meku
Ima još promena
Lanac restorana brze hrane Mekdonalds objavio je nedavno da izbacuje iz upotrebe svoje čuvene McFlurry kašičice u korist održivijeg dizajna. Lanac brze hrane počeće isključivo da servira svoje poslastice sa tanjom crnom kašikom u nastojanju da smanji prekomernu potrošnju plastike za jednokratnu upotrebu, umesto glomaznih velikih kašika sa šupljom drškom koje su podsećale na slamke.
„Teško je zamisliti pribor koji je tokom godina bio u fokusu intenzivnije debate. Zašto je ručka šuplja? Da li je to kašika, slamka ili oboje?“, piše u saopštenju Mekdonaldsa.
Originalna McFlurry kašika ima šuplju ručku koja se pričvršćuje na McDonald’sove mašine za sladoled kako bi se poslastica izmešala pre nego što se preda kupcima.
„Ova mala promena će pomoći da se smanji plastični otpad za jednokratnu upotrebu u restoranima, dok će kupcima pružiti isti ukusni McFlurry koji poznaju i vole“, kažu iz Mekdonaldsa.