Kada je PRIHVATLJIVO da objavite ličnu priču na LinkedIn-u?

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Posao, LinkedIn

    Kada je PRIHVATLJIVO da objavite ličnu priču na LinkedIn-u?

    Postovi koji beleže lične neuspehe, život novopečenog roditelja ili nečiji put ka većem samopouzdanju nekada su bili rezervisani za Facebook. Međutim, tokom poslednjih nekoliko godina, oni su došli do poslovne društvene mreže LinkedIn.

    Tokom pandemije, granica između posla i privatnog života bila je gotovo izbrisana za mnoge zaposlene širom sveta.

    Ta činjenica uparena sa promenom LinkedIn algoritma ka favorizovanju ličnih priča, znači da je platforma postala mnogo otvorenija.

    Rezultat toga su objave poput ” CEO koji plače”. Mada ranjivost na poslu nije sama po sebi loša, kaže Kler Vaserman, osnivačica Ladies Get Paid, obrazovne platforme koja pomaže ženama da napreduju u profesionalnom i finansijskom smislu. Neki ljudi, međutim, možda idu predaleko, piše CNBC.

    Posao, Linkedin

    Posao, Linkedin (Pexels)

    “Smatram da je klatnu potrebno malo vremena da se centrira. Dakle, sada smo malo ekstremni. Biti u stanju da integrišete ono što jeste u svoju profesionalnu priču je divno, ali istovremeno koristite različite platforme za različite stvari”, kazala je ona.

    Ako želite da podelite više ličnih priča na LinkedIn-u, možda biste želeli da razmislite gde ste u svojoj karijeri i šta tačno pokušavate da postignete.

    Evo dva pitanja koja Vaserman kaže da treba da postavite sebi pre nego što objavite selfi.

    Selfi na poslu

    Selfi na poslu (Pexels)

    1. Koji je moj nivo moći?

    Mnogi od onih koji dele hiper-lične priče su na višim pozicijama na profesionalnoj lestvici ili su samozaposleni.

    “Uvek je sjajno kada se humanizujemo, ali ko je osoba koja deli? Ako ste mlađa osoba koja pokušava da dobije posao, to je drugačiji tip od uplakanog generalnog direktora”, objasnila je Vaserman.

    Razmislite o tome šta bi potencijalni šef ili menadžer za zapošljavanje pomislio kada bi video vašu slabost u postu na LinkedIn-u.

    Ako to nije poruka koju želite da pošaljete budućim poslodavcima, neka vaše objave budu profesionalne.

    Posao, LinkedIn

    Posao, LinkedIn (Pexels)

    2. Šta je moj cilj?

    “Ponekad kada vidim da ljudi dele stvari o smrti u svojoj porodici, pomislim: Koja je poenta? Ali ako lična priča pomaže ljudima profesionalno, onda u redu”, navela je ona.

    Ako se suočavate sa smrću roditelja koji vas je naučio važnim profesionalnim lekcijama koje su dovele do vašeg uspeha, uključite to u svoj post.

    “Svaka vrsta sadržaja koji delite treba da pomogne drugoj osobi i da se vezuje za pomoć u profesionalnom kontekstu“, smatra Kler Vaserman.

    Pokazivanje ranjivosti na LinkedIn-u može čak i da pomogne vašoj karijeri ako ste pametni u pogledu onoga što objavljujete.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pexels

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE