Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Korporativni poklon

    Evo kako da izaberete prigodan korporativni poklon za klijenta

    Bliže se novogodišnji praznici i vreme kupovine poklona, koji su postali uobičajeni i u korporativnoj kulturi. Mnoge kompanije ih uveliko pripremaju za svoje poslovne partnere i klijente budući da su pokloni način komunikacije i promocije, ali i izraz zahvalnosti i poštovanja prema saradnicima. 

    Zbog toga je potrebno pažljivo birati poklone u skladu sa povodom, namerom, senzibilitetom i željama, kažu za BIZLife iz prodavnice Concept, koja u svojoj ponudi ima korporativne poklone.

    Njhovo dugogodišnje iskustvo govori da je trend generičkih poklona za nama. Kako ističu, pokloni su značajan medij komunikacije i stoga se neguje princip autentičnosti.

    „Kada je reč o poklonima za dame, sudeći po povratnim informacijama koje dobijamo, poklon setovi sa cvetnim aranžmanima najčešće izazivaju oduševljenje i o njima se dugo priča. Ali, zapravo, iščezava ta nekad uobičajena distinkcija u odabiru poklona među polovima i danas svedočimo pojavi da je načelo originalnosti ideja vodilja u poslovnom darivanju“, kažu za BIZLife iz Concepta.

    Korporativni poklon

    Korporativni poklon, Concept (Prihvatna arhiva)

    Prema njihovim rečima, lični pečat u darivanju je od neprocenjivog značaja. Takvi pokloni ostavljaju snažan utisak. Delove ambalaže često dugo čuvaju i posle mnogo godina izmamljuju osmeh i vraćaju tanani osećaj zadovoljstva i povezanosti, dodaju oni.

    Korporativni poklon, Concept

    Korporativni poklon, Concept (Privatna arhiva)

    „Želja za autentičnim i otmenim poklonom najčešće nadilazi temu novca. A, sam cenovni opseg je prilično fleksibilan. Lep poklon nije nužno i skup“, zaključili su.

    Cene korporativnih pokona u Conceptu se kreću od 2.300 do 16.200 dinara.

    Višnjica, Concept

    Višnjica, Concept (Privatna arhiva)

    Tradicionalni korporativni poklon

    U slučaju da poslovni saradnik ima afinitete prema tradicionalnim stvarima, idealan korporativni poklon bi mogle da budu autentične rukotvorine, koje izrađuju članice Etno mreže primenom tradicionalnih tehnika, s obeležjima nasleđa i kulturnog identiteta Srbije.

    Njihovi proizvodi predstavljaju jedinstvene poslovne i protokolarne poklone koje kompanije i državne institucije rado poklanjaju odabranim gostima i stranim zvaničnicima.

    „Kompanije za poslovne partnere često biraju pustovane kugle, ili pletene i heklane ukrase kao unikatan novogodišnji detalj i simboličan znak zahvalnosti. Ovi komadi uz prepoznatljive tradicionalne motive, nekad ponesu i korporativni znak (primena logotipa na proizvodu) ili lični pečat (inicijal ili simbol po želji kupca)“, kaže za BIZLife koordinatorka Etno mreže Iva Radić.

    Etno mreža, korporativni poklon

    Etno mreža, korporativni poklon (Privatna arhiva)

    Firme rado uzimaju i novogodišnje poklon čestitke sa pahuljama od čipke, obeleživačima za knjige i podmetačima za šolje, tkane podmetače, prostirke inspirisane motivima s ćilima, ali i druge proizvode iz njihovog asortimana u zavisnosti od utiska i poruke koju žele da pošalju.

    Poslovni pokloni koji su univerzalno primenjivi i za žene i muškarce su rukotvorine poput minijatura, azbuka, ćilima ili srpskih peškira.

    Etno mreža, korporativni poklon

    Etno mreža, korporativni poklon (privatna arhiva)

    U Etno mreži se osim toga izrađuju i replike ili dizajnirani elementi naše narodne nošnje za muškarce i žene – tkanice, jeleci, košulje, pletene čarape s vezom ili kecelje.

    „Čest izbor poslovnih kupaca su i muški šalovi, odnosno tkane ešarpe i ogrtači za žene, kape, rukavice, kravate i osavremenjeni aksesoari za poslovni svet, kao što su futrole za laptop i mobilni, fascikle za dokumenta, detalji i ukrasi za poslovni enterijer“, navodi Iva Radić.

    Zelena i socijalna kupovina

    Nasuprot uobičajene poslovne galanterije (rokovnici, industrijski proizvodi i alkoholni program), kupovinom proizvoda Etno mreže kompanije i marketinške agencije dostižu ESG standarde jer daju podršku konceptu socijalne i zelene kupovine od osetljivih grupa, ekonomskom osnaživanju žena, očuvanju kulturnog nasleđa i životne sredine.

    „U proseku, rukotvorine Etno mreže se kreću u rasponu od hiljadu dinara, za sitniji i suvenirski program, do pedeset hiljada dinara, za unikatne komade koji se rade po porudžbini i imaju lični pečat. Cena za zahtevnije komade poput ćilima i jeleka u zlatovezu su i iznad toga i zavise od dimenzija i količine rada“, kaže koordinatorka Etno mreže Iva Radić.

    Jelek, Etno mreža

    Jelek, Etno mreža (privatna arhiva)

    Svi proizvodi Etno mreže se izrađuju rukom od prirodnih materijala, primenom starih tehnika koje zahtevaju vreme i posvećenost proizvođača.

    „Pored kulturološke vrednosti, rukotvorine Etno mreže su opremljene pakovanjem i sertifikatima sa pričom o motivu i poreklu proizvoda, koji uz detalje o tehnici izrade, sadrži i podatak o broju sati rada rukom koji su potrebni za izradu svakog komada. Ovi detalji služe za komunikaciju vrednosti proizvoda koja se ogleda i u ceni“, zaključuje Radićeva.

    Izvor: BIZLife/Ivana Jaćimovski

    Foto: Pexels, privatna arhiva Etno mreža

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE