Kompanije

Kompanije koje su savršeno iskoristile viralni ColdplayGate trenutak

U svetu marketinga, pravilo je jednostavno – reaguj brzo ili ne reaguj uopšte. A kada se na koncertu grupe Coldplay u Bostonu desio trenutak koji je ubrzo postao poznat kao ColdplayGate, gde je šef startapa Astronomer snimljen kako grli svoju koleginicu, a ne suprugu, internet je eksplodirao, a brendovi su u ovaj voz uskočili brže nego ikad.

Dok se društvene mreže bave analizom zagrljaja, neverice i šapata „čekaj, da li je ovo njegova žena?“, neki su u svemu tome videli više od skandala – videli su priliku.

Od velikih igrača poput Tesle i Netflixa, do manjih, kreativnih brendova, ovaj viralni trenutak postao je poligon za vrhunske (i duhovite) reakcije koje su pokazale kako se reputacija, ali i publika, mogu osvojiti u svega nekoliko sekundi, uz pravu dozu sarkazma, aktuelnosti i mimova.

Evo primera kompanija koje su iskoristile viralni ColdplayGate trenutak za marketinšku promociju i humor na društvenim mrežama.

Korporativna kriza koja trese Internet: Zagrljaj na koncertu koji je pokrenuo HR i PR katastrofu

IKEA

Maloprodajni brend nameštaja, IKEA, objavio je na Instagramu sliku plišanih pandi kako grle orangutana s leđa, imitirajući ‘viralne kolege’. Opis uz sliku glasio je: „Ne dajte da vas uhvate… bez ovih! Zagrljaji bez drame zagarantovani.“ Na samoj slici stajala je i poruka: „Odobreno od HR-a“.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by IKEA SG (@ikeasingapore)

Tesla

„Objaviti sliku kako uživaš u pozajmljenom Tesli, dok je tvoj na servisu je isto kao da ga vodiš na Coldplay koncert…tvoj Tesla će znati“, našalilisu se oni.

Tesla

Neon

Neon, distributer filma „Together“: iskoristio je aferu u promotivnoj kampanji za novi horor film, praveći reference na „prisilno spajanje“ inspirisano incidentom s Coldplay koncerta.

Ryanair

Kompanija Ryanair tvitovala je duhovitu poruku „razdvajamo parove oduvek“, aludirajući na reputaciju da razdvajaju putnike ako ne plate zajedno sedišta.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ryanair_European_Airline (@ryanair)

Frido

Ovaj proizvođač jastuka odštampao je na jastuk sliku ovog para, uz tekst „Mogao je samo da upotrebi naš Cuddle Pillow i izbegao bi ovaj sramotan trenutak“

LAMY Global

Ovaj premium proizvođač olovaka objavio je sliku sa natpisom „On još ne zna da će mu u ponedeljak trebati dobra olovka da potpiše papire za razvod“

GlobeAir

Privatni avio‑čarter servis koristio je viralni snimak nudeći „najbrži beg“ iz Bostona za Havaje, turistička šala bazirana na događaju.

Hotels & Resorts Worldwide

Ova hotelska grupacija promovisala je destinaciju sa natpisom “This and your HR manager”, sugerišući romantični beg.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife

Foto: Prntscreen:Instagram

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE