
Kompanije koje su savršeno iskoristile viralni ColdplayGate trenutak
U svetu marketinga, pravilo je jednostavno – reaguj brzo ili ne reaguj uopšte. A kada se na koncertu grupe Coldplay u Bostonu desio trenutak koji je ubrzo postao poznat kao ColdplayGate, gde je šef startapa Astronomer snimljen kako grli svoju koleginicu, a ne suprugu, internet je eksplodirao, a brendovi su u ovaj voz uskočili brže nego ikad.
Dok se društvene mreže bave analizom zagrljaja, neverice i šapata „čekaj, da li je ovo njegova žena?“, neki su u svemu tome videli više od skandala – videli su priliku.
Od velikih igrača poput Tesle i Netflixa, do manjih, kreativnih brendova, ovaj viralni trenutak postao je poligon za vrhunske (i duhovite) reakcije koje su pokazale kako se reputacija, ali i publika, mogu osvojiti u svega nekoliko sekundi, uz pravu dozu sarkazma, aktuelnosti i mimova.
Evo primera kompanija koje su iskoristile viralni ColdplayGate trenutak za marketinšku promociju i humor na društvenim mrežama.
Korporativna kriza koja trese Internet: Zagrljaj na koncertu koji je pokrenuo HR i PR katastrofu
IKEA
Maloprodajni brend nameštaja, IKEA, objavio je na Instagramu sliku plišanih pandi kako grle orangutana s leđa, imitirajući ‘viralne kolege’. Opis uz sliku glasio je: „Ne dajte da vas uhvate… bez ovih! Zagrljaji bez drame zagarantovani.“ Na samoj slici stajala je i poruka: „Odobreno od HR-a“.
View this post on Instagram
Tesla
„Objaviti sliku kako uživaš u pozajmljenom Tesli, dok je tvoj na servisu je isto kao da ga vodiš na Coldplay koncert…tvoj Tesla će znati“, našalilisu se oni.
Neon
Neon, distributer filma „Together“: iskoristio je aferu u promotivnoj kampanji za novi horor film, praveći reference na „prisilno spajanje“ inspirisano incidentom s Coldplay koncerta.
Ryanair
Kompanija Ryanair tvitovala je duhovitu poruku „razdvajamo parove oduvek“, aludirajući na reputaciju da razdvajaju putnike ako ne plate zajedno sedišta.
View this post on Instagram
Frido
Ovaj proizvođač jastuka odštampao je na jastuk sliku ovog para, uz tekst „Mogao je samo da upotrebi naš Cuddle Pillow i izbegao bi ovaj sramotan trenutak“
LAMY Global
Ovaj premium proizvođač olovaka objavio je sliku sa natpisom „On još ne zna da će mu u ponedeljak trebati dobra olovka da potpiše papire za razvod“
GlobeAir
Privatni avio‑čarter servis koristio je viralni snimak nudeći „najbrži beg“ iz Bostona za Havaje, turistička šala bazirana na događaju.
View this post on Instagram
Hotels & Resorts Worldwide
Ova hotelska grupacija promovisala je destinaciju sa natpisom “This and your HR manager”, sugerišući romantični beg.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: Prntscreen:Instagram