Kišobrani

KIŠOBRANI luksuznih brendova propuštaju, a koštaju oko 1.500 evra (FOTO)

Kišobrani koji će u Kini prodavati luksuzni brendovi Guči i Adidas po ceni od 11.100 juana, odnosno 1.567 evra, postali su predmet negodovanja jer su propustljivi i nemaju svrhu.

Kritike proizvoda, koji su kompanije nazvale ,,suncobran“, postale su viralne na kineskoj platformi Weibo.

Komentari su se pojavili nakon objave na Gučijevoj stranici u kojoj piše da „nije vodootporan i da je namenjen zaštiti od sunca ili dekorativnoj upotrebi“.

Suncobran je deo zajedničke kolekcije dva brenda, koja se promoviše na mreži uoči predstavljanja sledećeg meseca.

Kišobrani izazvali oprečne komentare

Na Weibo-u navode da se „kišobran za saradnju prodaje za 11.100 juana i da nije vodootporan“. Do sada objava ima više od 140 miliona pregleda. Jedan korisnik je suncobran nazvao „veoma velikim, ali beskorisnim modnim dodatkom“.

„Sve dok sam siromašan, neće moći da me prevare da platim za ovo“, dodao je drugi.

Međutim, neki su razumeli zašto je proizvod privlačan.

„Oni koji su spremni da plate luksuznu robu i tako pokažu koliko vrede. Njih nije briga za praktičnost“, primetio je jedan korisnik.

Guči se oglasio povodom kišobrana

Suncobran bi trebalo da bude pušten u prodaju 7. juna kao deo nove kolekcije luksuznog brenda Guči i giganta sportske odeće Adidas.

Guči i Adidas se do sada nisu oglašavali povodom komentara javnosti.

Guči, plaćanje u kriptovalutama

Guči, plaćanje u kriptovalutama (Pixabay)

Međutim, portparol Gučija rekao je pekinškom časopisu ,,Caijing“ da se proizvod ,,ne preporučuje za upotrebu kao kišobran“. Dodali su da ima ,,dobru kolekcionarsku vrednost i da je pogodan za upotrebu kao dnevni dodatak“, prenose strani mediji.

Kina je ključno tržište za vodeće luksuzne brendove. Prošle godine je prodaja luksuzne robe porasla za 36 odsto u drugoj po veličini ekonomiji sveta, prema konsultantskoj kući Bain & Company.

Bain je takođe predvideo da će Kina postati najveće tržište luksuzne robe u naredne tri godine.

Izvor: BIZLife

Foto: Pixabay

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE