Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako su Italijani SASVIM SLUČAJNO napravili hotele idealne za pandemiju

    Od devedesetih godina prošlog veka, Italija je pionir u turističkom modelu poznatom kao „albergo diffuso“ – ili raštrkani hotel. To podrazumeva otvaranje hotela u raznim zgradama uglavnom napuštenih sela.

    Većina ovih sela starih više vekova bori se sa depopulacijom jer se stanovnici sele u veće gradove u potrazi za poslom. Isti problem naterao je mnoga italijanska sela da prodaju kuće u bescenje.

    Mnogi hotelijeri zauzeli su ove gradove duhova i pretvorili ih u često luksuzni smeštaj. Na taj način gosti mogu iznajmiti kompletnu kuću samo za sebe, ali i posetiti restorane i slične atrakcije u drugom delu sela.

    I kada dođe do oporavka turizma, verovatno će mnogi turisti i dalje favorizovati smeštaj koji nudi mogućnost socijalnog udaljavanja. Tada raštrkani hoteli izbijaju u prvi plan.

    Devedesetih godina prošlog veka preduzetnik Danijel Kilgrin naleteo je na srednjovekovni grad Santo Stefano di Sessanio u centralnoj italijanskoj regiji Abruzzo.

    Kilgrin, koji je odrastao u severnoj Italiji, potpuno slučajno se našao u selu.

    „Izgubio sam se na putevima koji se pružaju oko srednjovekovnog zamka. Godinama sam tražio mesta poput ovog, gde pejzaž nije bio iskvaren“, kaže on.

    Pronašavši savršeno mesto, započeo je rad na svojoj viziji.

    „Sastao sam se sa svojim knjigovođom i objasnio sam mu potencijal u ovom selu i kako zamišljam moguću prenamenu ovih intenzivnih i pustih predela“, kaže preduzetnik.

    To je bio prvi korak u stvaranju Sextantio, brenda raštrkanih hotela koja se, kao i Santo Stefano di Sessanio, nalazi u Materi, južnom italijanskom gradu.

     

    View this post on Instagram

     

    A post shared by Sextantio (@sextantio)

     

    View this post on Instagram

     

    A post shared by Sextantio (@sextantio)

    U selu Santo Stefano di Sessanio, naizgled zaleđenom u vremenu, Sextantio nudi piknike na vrhu planine uz lokalni hleb, sireve, vina, voće i suhomesnate proizvode. Vrlo je tradicionalno, a u centru se nalazi kafić koji nudi samo domaću hranu. Posetioce uslužuje konobar koji će im vrlo rado objasniti kako je koje jelo i piće napravljeno.

     

    View this post on Instagram

     

    A post shared by Sextantio (@sextantio)

    I drugi hotelijeri sledili su isti poslovni model, tako da je sada širom Italije otvoreno 150 „raštrkanih“ hotela.

    Usled razornog uticaja pandemije na italijansku turističku ekonomiju koja predstavlja 13% BDP-a zemlje veruje se da će raštrkani hoteli igrati vitalnu ulogu u oživljavanju sektora, jer se tradicionalniji hoteli i dalje suočavaju sa izazovima u adaptaciji na novu normalnost.

     

    View this post on Instagram

     

    A post shared by Sextantio (@sextantio)

     

    View this post on Instagram

     

    A post shared by Sextantio (@sextantio)

     

    View this post on Instagram

     

    A post shared by Sextantio (@sextantio)

     

    View this post on Instagram

     

    A post shared by Sextantio (@sextantio)

     

    View this post on Instagram

     

    A post shared by Sextantio (@sextantio)

     

    View this post on Instagram

     

    A post shared by Sextantio (@sextantio)

    Izvor: BIZLife

    Foto: screenshot

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE