Kako je jedna kampanja promenila mišljenje o Snapchat-u u Srbiji
Većina nas je čula za ovu aplikaciju, ali se čini da je najviše koriste tinejdžeri, tzv. milenijalsi. S obzirom da se ona smatra relativno novom u Srbiji, prvi brend koji je prilično hrabro odlučio da isproba Snapchat, veruje svojim influenserima sa kojima od ranije sarađuje i omogući im da potpuno preuzmu kreiranje sadržaja je Fanta. Tako je počela jedna od najboljih kampanja u regionu – Fanta Slider na FantaSRB Snapchat nalogu. Ova kampanja je promenila mišljenje mnogih o Snapchat aplikaciji i definitivno je stavila na „must have“ listu za 2017. svim brendovima koji komuniciraju sa ciljnim grupama od 13 do 18 godina.
Kako je Fanta od „Uvrnutog izazova“ napravila online revoluciju?
Fanta je okupila grupu poznatih Jutjubera koju su činili: Yasserstain, Srpski tutorijali, Kovalska, Zvoganj, PCAXE i Serbian Lesson Guy. Ideja je bila da se iskoristi izgled redizajnirane Fanta boce, čije dno izgleda kao da je uvrnuto i napravi niz uvrnutih izazova.Tako su nastale Snapachat priče koje su na potpuno originalan i kreativan način obogatile i proširile priču o lansiranju nove Fanta boce. Da je ovo bio hrabar, ali isplativ potez, pokazao je broj pratilaca na FantaSRB Snapchatu. On je rastao iz dana u dan, a ukupan broj fanova se u odnosu na prethodnu godinu uvećao za 400 odsto. Ovaj efekat se prenosio i na Fanta Instagram, koji u ovom trenutku broji 55.000 pratilaca, što ga stavlja na lidersku poziciju među brendovima u regionu.
Fanta je ovom kampanjom dokazala da neistraženi prostori mogu da budu izvor uspeha i novih ideja, neophodnih za pozicioniranje u svetu društvenih mreža na kojima je sve dozvoljeno. Baš zbog ovoga, brend je za ovu kampanju zasluženo dobio brojne nagrade, KAKTUS za „Best Social Media Campaign’’, Golden Sempler na SEMPL festivalu u Sloveniji za Best Social Media Campaign, a pored nagrade „Best Brand Awareness Campaign“ na konferenciji IABMixx u Beogradu, osvojila je i Grand Prix kao najbolja digitalna kampanja u Srbiji u poslednje dve godine.
Izvor: BIZLife