Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako da ZARAĐUJETE od pisanja: Savet BLOGERA koji je postao MILIONER

    Ako ste ikada hteli da napravite karijeru kao bloger/ka, i o tome ste čitali i istraživali, velike su šanse da ste naišli na ShoutMeLoud, što je blog Harša Agravala (Harsh Agrawal). On je uspešan bloger, koji je od svog pisanja napravio milione, a inspiracija je mnogim Indijcima ali i američkim blogerima. Njegova platforma ima 3.8 miliona posetilaca i generiše prihod od oko 20.000 dolara mesečno.

    Pa kako mu je uspelo? Autorka sajta Inc.com pričala je sa njim:

    Većina blogera zarađuje preko kritika, kako mogu da pronađu potencijalne oglašivače?
    Harš Agraval: Zahvaljujući popularnosti influensera u marketingu, postoji više mogućnosti za blogere u ovoj oblasti. Da bi započeo kritiku ili osvrt na neke proizvode, bloger bi trebalo da napravi ponude. A to bi moglo da se postigne kroz neke tehnike:

    Media-kit: Napravite media-kit ili stranicu za oglašivače koja će pomoći potencijalnim oglašivačima da razumeju dobrobiti saradnje sa blogerom.
    Krenite u potragu za oglašivačima: Ubedite potencijalne oglašivače zašto bi trebalo da sarađuju sa vama.
    Postanite deo mreže: Mnoge platforme kao što je „Famebit“ pomažu da se spoje brendovi sa „izdavačima“ (blogerima). Mnoge od ovih mreža zahtevaju od izdavača da imaju visok društveni status pre nego što dobiju bilo kakvu ponudu.

    Kako bloger može da zarađuje od reklama, a da te reklame ne nerviraju publiku?
    Mnogi korisnici imaju blokere reklama, banera itd. Zato je najbolji način da zarađujete a da ne nervirate publiku jeste da hvalite i preporučujete određene proizvode koji imaju ličnu vrednost za vas.
    Na digitalnom tržištu, skoro svaki proizvod prodaje se na mreži i većina tih produkata ima preporuke, ocene, opise…
    blog1
    Kako povezujete publiku i klijente?
    Od kada smo lansirali ShoutMeLoud, neumorno smo radili da napravimo punopravnu blogersku zajednicu. Ovo je bio kamen temeljac našeg uspeha u smislu izgradnje čitalaca To nije samo moj blog, to je naš blog.

    Prve nedelje svakog meseca, delili smo detaljan izveštaj šta smo naučili proteklog meseca, podatke o poseti, troškove, zaradu. Ovo je bio deo našeg motoa transparentnosti. Ovakvi izveštaji pomagali su članovima naše zajednice da blogovanje shvate kao ozbiljan posao sa punim radnim vremenom. Takođe, našim članovima dajemo poklone, popuste, organizujemo nagradne igre… Sve u cilju da kreiraju svoje blogove. Ponekad je to jednostavno i jeftino kao ime domena. Ponekad su to skupa članstva.

    Kako je izgledao vaš model prihoda?
    Tokom proteklih 8 godina, naš model se kretao od pohvala određenih proizvoda do kreiranja naših proizdvoda i stvaranja puta za prodaju. Prodaja za blogere je nešto sasvim novo, ali da biste napredovali morate i da menjate okolnosti.

    Najbolji savetni za blogere?
    Budite autentični. I idite celim srcem.
    Ne ustručavajte se da tražite više kada uspostavite dobru prodaju.
    Članak koji daje dobro rešenje problema biće vam značajniji od na primer broja pregleda.
    Ne stidite se da kupite posetu koristeći oglase. Prošli su dani kada su kupovinu publike i posete koristila samo preduzeća.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay/Youtube Printscreen

    Piše: N.V.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE