Jutjub će nas „prisiljavati“ da odgledamo reklamu
Popularni sajt za razmenu video sadržaja Jutjub (Youtube) uvodi kratke oglase koje nećete moći preskočiti.
Time će „prisiliti“ korisnike da ih pogledaju, čak i ako to ne žele. Naime, ti „bumber ads“ kako se službeno zovu, su video klipovi od šest sekundi i direktan su odgovor na činjenicu da ljudi preskaču oglase kad god mogu.
Tradicionalne reklame na Jutjubu traju i do minut, a korisnici će imati mogućnost da nakon šest sekundi odluče da li žele da preskoče oglas ili će ga pogledati do kraja. Ipak, tih šest sekundi će svakako morati da odgledaju – sačekaju.
Gugl je pokazao da čak polovina ljudi starosti između 18 i 49 godina videa na Jutjubu gledaju preko svojih pametnih telefona, čak i kad su kod kuće, a „bumper ads“ ciljaju baš na tu populaciju.
Novi oglasi na Jutjubu su mnogo uspešniji u primoravanju ljudi da ih odgledaju, ali i da zapamte proizvode koji se reklamiraju.
Kompanije će moći kupovati te oglase od majja, ali neki od njih su već prikazivani na Jutjubu prilikom testnog perioda.
Jutjub retko prikazuje duže oglase koje ne možete preskočiti, a kad i ponudi, za njih je plaćena znatna svota novca.
Izvor: Index