Espresso Martini, Aperol Spritz, Lemon drop: Kako je Milica koktele pretvorila u sveće

Klikom na instagram nalog MIBELLÉ sveća zapljusnuće vas fotografije raznobojnih koktela. Tek kad se malo bolje zagledate videćete fitilj za sveću. Ono što je na prvi pogled koktel u MIBELLÉ svetu postaje ručno livena sveća sa sojinim voskom I domaćim materijalima. Iza brenda stoji jedna osoba koja pravi i dizajnira sveće, vodi društvene mreže, pakuje pakete…

Ideja za sam brend Milici je došla u decembru 2024. godine.

„Pre ovog posla sam se bavila menadžmentom u prodaji četiri godine, tako da imam dosta iskustva u radu sa ljudima i na koji način potrošač razmišlja. Želela sam da to bude proizvod koji nije okarakterisan samo na jedan period u godini – kao sto su sveće vezane za jesen i zimu. Onda mi je sinula ideja da to budu kokteli i da to bude moja prva početna kolekcija dok brend ne dobije svoje ime. Nisam ni slutila da ću za četiri meseca rada steći ovoliku publiku i da će ti kokteli zapravo postati moj ceo identitet brenda.’’

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MIBELLÉ (@mibelle.svece) 

Iako je posao zahtevan, napominje da se oseća kao da ga ne radi sama. ,,Imam ogromnu podršku prijatelja i porodice, tako da iako nisu zvanično deo mog tima, definitivno imaju veliku ulogu u biznisu. Sva nabavka, dizajn, biranje dobavljača, pravni procesi su meni bili jako teški na početku, sa njima sam se za sve savetovala’’, rekla je Milica za BIZLife. Priseća se podrške koju je letos dobila od bližnjih pred prvi samostalni bazar: „Veče pred je došao prijatelj da mi pomogne da izlijemo sveće i sve odbacimo do tamo, otišao je kada smo štand namestili, a u smenu je priskočila drugarica da mi pravi društvo. Brat je glavni kurir i tu je da vozi kad zagusti i u poslednjem trenutku primetim da mi fali nešto od materijala. Mnogo sam im zahvalna.’’

Kokteli za sva godišnja doba

U maju ove godine postavljena je prva kolekcija sveća inspirisana hladnim kafama, ali je ubrzo najavljena koktel kolekcija. ,,Prvenac je bio Espresso Martini,“ objašnjava Milica, „pošto je to po meni najpopularniji koktel koji sam uspela da “iskopiram”. Ostali dizajni su moji, što me čini baš ponosnom jer vidim da se i devojkama dopadaju. Počela sam kolekciju sa pet sveća, pa kasnije proširila u zavisnosti od potražnje. Mislila sam da ću neki dizajn kad tad ukinuti i da se neće svakome dopasti, ali bas suprotno, skoro svaki je pronašao svoju publiku. Gledala sam da to budu prave letnje boje, žuta, crvena, narandžasta i odatle sam posle pravila koncept za svaki koktel.’’

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MIBELLÉ (@mibelle.svece) 

Proces pravljenja sveća je dugačak i traje nekoliko sati. Milica ove trenutke pobeđuje slušanjem muzike ili podkasta. Napomenula je kako pravljenje sveća nije lako, pogotovo kada se rade u staklu i slojevima. Potrebno je da se prvi sloj dobro se stegne da bi se izlio novi, a to zahteva dobru tehniku i dosta vremena.

Slatke i mirisne muke

Kažu da kad voliš ono što radiš ništa ti ne pada teško, a to je upravo bilo i Miličino iskustvo. „Prijatelji su mi se smejali, ali ja sam celo leto radila u sobi bez klime na 35 stepeni i ringlom koja radi sve vreme. Sve je u temperaturi, sobna temperatura uvek mora da bude ista dok se vosak u potpunosti ne osuši inače će vazduh ući u čašu. Meni su to bile slatke muke.’’

Jedan od čestih problema s kojima se susreću manji preduzetnici su stereotipi koji okružuju samostalni biznis. Milica se susretala s predrasudama i došlo je do toga da izbegava da spominje čime se bavi jer uvek usledi neprijatni razgovor i isti niz pitanja: ,,Uvek kada se pomene tema mog biznisa krene osuda, ali i znatiželja. Kada objasnim šta je brend, niko me ne shvati ozbiljno. Tek kada se provuče pitanje profila, pratilaca, zarade, odjednom sam genije marketinga, daju se predlozi kako da vodim svoj biznis i ono sto meni najviše smeta – “ma šta je to tebi pola sata posla”. Mnogo je teško krenuti, još teže uspeti i zadržati biznis, a ja sam tek na početku.’’

„Moja ciljna grupa su devojke kao ja, u dvadesetim godinama,’’ rekla je osnivačica brenda MIBELLÉ. Bliskost u godinama između nje i potrošača omogućava joj da se poistoveti s publikom i razume šta one kao potrošači žele da vide i kupe od nje. mi je drago što me je baš ova publika pronašla, jer mogu da se poistovećujem sa njom. Tako je najprodavanija sveća na profilu nastala iz dobre komunikacije Milice i potrošača: „Aperol Spritz sveću sam uvela samo jer su je devojke silno tražile, sada je to #1 sveća na profilu, jako sam im zahvalna na svakoj sugestiji. ’’

Podršku u biznisu ima od prijatelja i porodice, ali i od potencijalnih kupaca koji su slučajno naišli na njen profil: „Dobijam mnogo poruka koje nisu na temu kupovine, žene i devojke koje mi pišu da je profil prelep i da samo tako nastavim, a ne znam ko su. Prava ženska podrška!’’

Izvor: BIZLife

Foto: @mibelle.svece

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE