
Digitalizacijom do privrednog razvoja i bolje poslovne klime
Korišćenje interneta raste iz godine u godinu, ali je pandemija koronavirusa donela nove rekorde. Takođe je podstakla velike kompanije, poput Telenora, da prilagode svoj način rada kako bi i u veoma izazovnim uslovima pružile adekvatnu podršku korisnicima – govori u specijalnom intervjuu za BIZLife magazin Ivan Stojanović, direktor marketinga i prodaje za poslovne korisnike, Telenor Srbija
- Jedna od aktuelnih tema o kojoj se puno priča u poslednje vreme i čija primena nas očekuje već od aprila sledeće godine je novi model fiskalizacije, u šta Telenor ulazi spremno, sa rešenjem koje podrazumeva pristup „ključ u ruke“. Šta sve ono obuhvata?
Naše rešenje ima tri segmenta: prvo, nudimo sertifikovano tehničko rešenje, e-Kasu najnovije generacije sa Android 10 sistemom. Na uređaju je instaliran kompletan fiskalni softverski paket. Biće obezbeđen i pristup Cloud portalu sa naprednim funkcionalnostima, na kome će se nalaziti i rezervna kopija podataka u slučaju kvara. Takođe, u uređaju će se nalaziti SIM kartica sa neograničenim internet saobraćajem u najboljoj mreži na testu.
Drugo, korisnicima nudimo instalaciju opreme i edukaciju na njihovoj lokaciji, a na raspolaganju će imati korisničku i tehničku podršku koja je dostupna 24 sata dnevno širom Srbije. Nudimo i zamenu uređaja u slučaju kvara u roku od 24 časa.
Konačno, spremni smo da, bez dodatne naknade, pomognemo korisnicima i oko prikupljanja neophodne dokumentacije za fiskalizaciju, apliciranja za državnu subvenciju i podnošenja zahteva za dobijanje bezbednosnog elementa. Na ovaj način omogućavamo korisnicima da završe ceo proces na jednom mestu.
- Imate li u planu još neka rešenja koja bi služila kao podrška digitalnoj ekonomiji?
Podržavamo digitalnu ekonomiju, jer smatramo da digitalizacija u velikoj meri doprinosi privrednom razvoju i stvaranju bolje poslovne klime. Korišćenje interneta raste iz godine u godinu, ali je pandemija koronavirusa donela nove rekorde. Takođe je podstakla velike kompanije, poput Telenora, da prilagode svoj način rada kako bi i u veoma izazovnim uslovima pružile adekvatnu podršku korisnicima. Kod nas, na primer, preko 80 odsto poslovnih korisnika koristi elektronski račun, što je pravi primer digitalne kulture.
Nakon uspešnog lansiranja Hipernet usluge za domaćinstva, sada smo pripremili ponudu i za biznis korisnike. Oni će imati priliku da koriste isključivo optički internet neprikosnovene brzine i pouzdanosti, uz signal koji će stizati do svakog kutka njihovog poslovnog prostora, što će im dodatno unaprediti poslovanje. U ponudi su različiti paketi koji su prilagođeni individualnim potrebama korisnika.
- Možete li nam nešto više reći o generalnoj strategiji nastupa kompanije Telenor prema biznis korisnicima? Na koji način pratite potrebe tržišta i izlazite im u susret?
Trudimo se da uvek budemo korak ispred potreba korisnika, da predvidimo trendove ili ih i sami kreiramo. Ponude su uvek prilagođene željama i potrebama korisnika, a uz konstantno ulaganje u naše servise, nastavljamo da pružamo najbolju moguću uslugu.
- Kompanijama je bezbednost podataka visoko na listi prioriteta, na koji način Telenor odgovara na takvu vrstu izazova?
U poslednje dve decenije, upotreba interneta doživela je veliku ekspanziju, kako u poslovanju, tako i u privatnom životu. Kako bismo osigurali bezbednost podataka, u Telenoru pratimo trendove iz ove oblasti i implementiramo najsavremenija rešenja. Posebno vodimo računa o zaštiti podataka o ličnosti. U poslednjem kvartalu 2020. godine Telenor je prošao kroz proces sertifikacije ISO 27701. U pitanju je novi standard u oblasti zaštite podataka o ličnosti prema regulativi EU GDPR, a mi smo među prvim srpskim kompanijama koje su dobile ovaj sertifikat.
Izvor: BIZLife Magazin