Dejvid Šing na Danima komunikacija o budućnosti AI, kreativnosti – i prilikama u haosu

Od AOL-a do LVMH-a, Chanela i Nikea – Dejvid Šing, vizionar i digitalni filozof koji redefiniše pojam kreativnosti, dolazi na Dane komunikacija!

Dejvid Šing u Rovinju

U svetu u kojem se tehnologija, kultura i kreativnost sve više prepliću, važno je pratiti one koji u tom haosu vide priliku. Dani komunikacija, koji se održavaju od 15. do 18. maja u Rovinju, ponovo okupljaju najuticajnije mislioce i pionire industrije – a među njima je i Dejvid Šing – digitalni filozof, futurista i bivši glavni evangelista kompanije AOL, koji je domaću komunikacijsku scenu već očarao na Danima komunikacija 2015. godine.

Dejvid Šing jedan je od najprepoznatljivijih kreativnih umova digitalnog sveta. Njegov rad teško je svrstati u jasne kategorije – on je umetnik, govornik, vizionar i savetnik za brendove. O njegovom kreativnom geniju svedoče i saradnje sa svetskim imenima kao što su LVMH, Chanel i Nike. Kombinujući instinkt i maštu, pomaže brendovima da razumeju ne samo kuda ide tržište, već i kako da u njemu ostave trag. Forbes ga je opisao kao „pripovedača koji prepoznaje nadolazeće trendove i inspiriše klijente da razmišljaju drugačije“. Njegov autentični stil i beskompromisan pristup digitalnim temama osvajaju scene širom sveta i retko koga ostavljaju ravnodušnim.

Ko tu koga kupuje? Poverenje, publicitet, bunt i odgovorno oglašavanje pod reflektorima Dana komunikacija

Na Danima komunikacija održaće predavanje pod nazivom Nothing Changes If Nothing Changes, koje istražuje na koji način tehnologija, a posebno veštačka inteligencija, može postati sredstvo za dublju i smisleniju komunikaciju između brendova i ljudi. U vremenu kada sadržaj ima vrednost, ali kontekst nosi ključnu ulogu, Šing će pokazati kako se AI može koristiti ne da bi se dostigla savršenost, već kao katalizator napretka – alat koji pokreće emocije, dijalog i autentičnu kreativnost.

Šingu će se na glavnoj festivalskoj bini pridružiti i čuvena humanoidna AI Sofija, najinovativniji CMO na svetu po izboru Business Insidera i osvajač preko 200 Cannes Lions nagrada Fernando Mačado (powered by A1), Karen Nelson-Fild – vodeća svetska ekspertkinja za ekonomiju pažnje i najcitiranija autorka na WARC-u, Bler Ens – globalni autoritet za prodaju i cenu kreativnih usluga, Majkl Korkoran – „najveći internet trol“ i bivši šef društvenih mreža Rajanera, Marisa Lakhiani – stručnjakinja za AI i automatizaciju rasta brendova, Johan Ronnestam – globalni ekspert za brending i kreativac iza kampanja za Volvo, Adidas i IKEA-u, Mirela Krespi – kreativna strateginja koja stoji iza preko 2000 oglasa mesečno za Amazon, Metu, Unilever i Ubisoft, Ember Kejs (powered by ENNA) – ciborg antropološkinja i jedna od najuticajnijih žena u tehnologiji po Fast Companyju, kao i Ditmar Dahmen – svetski poznat ekspert za transformaciju, inovacije i budućnost poslovanja.

Organizatori najavljuju moćan program sa liderima iz Hrvatske i sveta, u okviru jednog od najvažnijih događaja u regionu za sve koji se bave kreativnošću i komunikacijama.

Svi koji žele da budu deo ovog posebnog iskustva od 15. do 18. maja u Rovinju, više informacija mogu pronaći na sajtu: www.danikomunikacija.com.

Izvor: BIZLife

Foto: Grgur Žućko

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE