Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Brod, krstarenje

    Evo kako izgleda najveći HIBRIDNI BROD na svetu (FOTO)

    Brod koji će prevoziti putnike između Ujedinjenog Kraljevstva i Francuske u narednih nekoliko godina biće najveći hibridni brod ikada napravljen, kazao je operater iz kompanije Brittany Ferries.

    U saopštenju „Britany Ferries“ rečeno je da brod Saint-Malo ima kapacitet baterije od 11,5 megavat sati. Ovo je, dodala je firma, „približno dvostruko više nego što se obično koristi za hibridni pogon u morskim plovilima“.

    Kompanija je rekla da će brod biti isporučen 2024. godine. Drugi hibrid će se pridružiti njegovoj floti ubrzo nakon toga. Putovaće između Portsmuta i Kana.

    Kako radi hibridni brod?

    Ideja, koja stoji iza hibridnih brodova, je da mogu da rade na tečni prirodni gas, tj. fosilno gorivo, na bateriju ili na njihovu kombinaciju.

    Kompanija Brittany Ferries je navela da Stena RoRo gradi ukupno tri hibridna broda. Za njih koristi hibridnu tehnologiju finske firme Wartsila.

    „Velika veličina baterije omogućiće plovilima da rade punom snagom, koristeći i propelere i sve potisnike za manevrisanje bez emisija u lukama i iz njih, čak i po lošem vremenu“, rekao je Hakan Agneval, generalni direktor kompanije.

    Traži se novi način za smanjenje uticaja na životnu sredinu

    Pomorski transport se ne razlikuje od drugih vrsta po tome što ima značajan uticaj na životnu sredinu.

    Prema Transport & Environment, nevladinoj organizaciji sa sedištem u Briselu, brodovi predstavljaju „značajan izvor potrošnje nafte i emisija u EU“.

    Pozivajući se na analizu podataka iz Eurostata, T&E je dodala da je u 2019. transport u EU potrošio „12,2 odsto celokupnog transportnog goriva“.

    Međunarodna agencija za energetiku je istakla da je međunarodni transport bio odgovoran za oko 2 odsto planetarnih emisija ugljen-dioksida povezanih sa energijom u 2020.

    Uz zabrinutost u vezi sa povećanjem održivosti, velikim ekonomijama i preduzećima širom sveta koji žele da smanje emisije i ispune nulte ciljeve, sektor će morati da pronađe nove načine za smanjenje uticaja svog poslovanja na životnu sredinu.

    Zadatak je veoma zahtevan. Ranije ove godine, izvršni direktor brodskog giganta Moller-Maersk priznao je za CNBC da bi prelazak na „zelena“ goriva koštao. Na kraju je naglasio važnost fokusiranja na širu sliku.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE