Audi iz premijuma „prerasta“ u luksuzni brend

Nemačka automobilska kompanija želi da promeni kako svoj tako i pristup svojih kupaca, nakon što je dugo vremena bila klasifikovana kao premijum brend.

Audijevi menadžeri će slediti istu liniju kao Mercedes i neće im biti potrebno dugo da promene svoju strategiju. Cilj je da, umesto premijum, postanu luksuzni brend.

Nakon mnogo godina Audi je promenio svoju filozofiju dizajna. Nemačka marka gubi tržišni udeo na evropskom kontinentu, koji je direktno otišao u ruke njegovih rivala BMW-a i Mercedesa, pa su promene bile očekivane.

Audi je dugo bio u zaostatku u pogledu onoga što prvo upada u oči. Prvi korak napred je već napravljen, ali ne i jedini, jer brend želi da se, što pre to bolje, reši premijum etikete. Ovaj koncept, koji pruža dodatnu vrednost koju drugi više nemaju, uklapa se u „novi“ Audi.

Veće cene i veća prodaja

Audijev menadžment zna da je vreme da brend pređe u novu fazu, približavajući se najbližim konkurentima. Za sada su već obavili deo posla s penzionisanjem Audija A1 i Q2.

Zalaganje za veću ekskluzivnost i prestiž ima jasnu posledicu: cene će biti veće, a na to su već upozorili da ne bude iznenađenja. Tako da se pretpostavlja da će naredna generacija Audija A6 već biti prilično skupa.

Audi neće odustati od prodaje više automobila, čak i ako su skuplji. Nemački brend bi mogao da smanji obim prodaje i zadrži visoke cene, ali taj potez ima jednako šanse za uspeh kao i za neuspeh.

Postoji srednji put i tu će Audi verovatno zauzeti stav. Povećaće cene svojih automobila, ali će uključiti i luksuzniju opremu. Možda će prodati manje automobila, ali će profitna marža biti veća.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER. 

Izvor: Klix

Foto: Pixabay

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE