Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Amerikanci sve više novca daju za hranu

    I u Americi je rast cena doveo do toga da se na životne namirnice troši više novca, iako građani kupuju znanto manje.

    Međutim, proizvođači zadovoljno trljaju ruke i većina je prijavila rast prihoda u prvom kvartalu godine.

    Međutim, taj rast je podstaknut višim cenama koje su nadoknadile pad obima prodaje. Alastair Steel, izvršni direktor za angažman klijenata u firmi za istraživanje tržišta Circana, rekao je da je prodaja pozitivna, ali je vođena povećanjem cena.

    Od početka godine do 21. maja, u odnosu na isti period 2022. godine, u SAD je prodaja svežih jaja po obimu pala za 4,7 odsto, mleka za 3,9, hljeba za 3,8, a svežeg povrća za 3,5 procenata.

    Cene svakog od ovih artikala su porasle u tom periodu. Sveža jaja porasla su za 48,2 odsto, mleko za 5, hleb za 12,7, a sveže povrće za 14,7 procenata.

    Po obimu, prodaja prehrambenih proizvoda i dalje je u porastu u odnosu na 2019. godinu. Ali to povećanje nije toliko znak dodatnog novca, to je znak da ljudi odustaju od odlaska u restorane i odlučuju se za pripremu hrane kod kuće.

    Uvođenje ograničenja na Program dodatne pomoći u ishrani, ili SNAP, koja su deo sporazuma o gornjoj granici duga znače da su stotine hiljada Amerikanaca u opasnosti od gubitka pristupa beneficijama.

    Cene namirnica su pale u martu, prvi put od septembra 2020. godine, pokazuju podaci Zavoda za statistiku rada u aprilu.

    Međutim, inflacija hrane još uvek nadmašuje inflaciju u celini, a cene namirnica su još uvek prilično veće nego prošle godine.

    Najveći strah Amerikanaca – penzionisanje

    Izvor: Klix

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE