Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Posao, motivacija

    5 AI marketinških alata koje svaki startap treba da poznaje

    U svetu gde je konkurencija žestoka i tempo promena nemilosrdan, startapi su pod pritiskom. Kao startap, morate da budete agilni, kreativni i inovativni da biste imali uticaj na svoje tržište. Marketinški alati veštačke inteligencije (AI) nude rešenje za ovaj izazov, pružajući novi nivo sofisticiranosti i moći vašim marketinškim naporima.

    AI alati vam mogu pomoći da analizirate podatke o klijentima, predvidite buduće trendove, automatizujete procese i kreirate personalizovana iskustva za svoje klijente. Sa pravim AI marketinškim alatima, startapi mogu da izjednače uslove i takmiče se sa većim i etabliranijim kompanijama.

    Evo pet AI marketinških alata koje svaki startap treba da poznaje da bi podstakao rast, poboljšao efikasnost i postigao bolje rezultate:

    1. Chatbots

    Čet-botovi su alati sa AI koji omogućavaju preduzećima da automatizuju svoje korisničke usluge i procese angažovanja. Integracijom čet-botova u svoje veb stranice ili platforme za razmenu poruka, startapi mogu da pruže 24/7 podršku svojim klijentima i odgovore na njihova pitanja u realnom vremenu.

    Čet-botovi takođe mogu da prikupljaju podatke o klijentima i daju personalizovane preporuke na osnovu klijentovih prošlih interakcija. Na primer, startap u prostoru e-trgovine može da koristi čet-botove da predlaže proizvode na osnovu istorije pregledanja i kupovine korisnika.

    Neki popularni čet-bot alati za startap uključuju: Drift, Intercom i Tars.

    Chatbot AI (Pixabay)

    Chatbot, AI (četbot) (Pixabay)

    2. Prediktivna analitika

    Prediktivna analitika je vrsta AI tehnologije koja koristi algoritme mašinskog učenja za analizu istorijskih podataka i predviđanja budućih trendova. Analizom ponašanja kupaca i obrazaca kupovine, startapi mogu da koriste prediktivnu analitiku da identifikuju potencijalne kupce, predvide njihove potrebe i personalizuju njihove marketinške poruke.

    Na primer, startap u industriji fitnesa može da koristi prediktivnu analitiku da identifikuje kupce koji će verovatno otkazati svoje članstvo u teretani i kreirati ciljane marketinške kampanje kako bi ih zadržali.

    Neki popularni alati za prediktivnu analitiku za startape uključuju: Google Analytics, Mixpanel i Segment.

    Gugl, SAD

    Google, AI (Pixabay)

    3. Personalizacija

    Mašine za personalizaciju su alati sa AI koji omogućavaju preduzećima da kreiraju visoko personalizovana iskustva za svoje klijente. Analizom podataka o klijentima kao što su istorija pregledanja, istorija kupovine i aktivnosti društvenih medija, mašine za personalizaciju mogu da isporuče ciljani sadržaj i preporuke proizvoda svakom kupcu.

    Na primer, startap u modnoj industriji može da koristi mašine za personalizaciju da bi preporučio odeću na osnovu prethodnih kupovina i stilskih preferencija kupaca, piše Entrepreneur.

    Neki popularni alati uključuju: RichRelevance, Monetate i Qubit.

    Crni petak, online kupovina

    Kupovina (Pixabay)

    4. Prepoznavanje slike i videa

    Alati za prepoznavanje slika i videa koriste AI algoritme za analizu vizuelnog sadržaja i izdvajanje relevantnih informacija. Startapi mogu da koriste prepoznavanje slika i videa za praćenje društvenih medija za spominjanje brenda, praćenje uspeha svojih marketinških kampanja i identifikaciju popularnih trendova u svojoj industriji.

    Na primer, startap u prehrambenoj industriji može da koristi prepoznavanje slika da identifikuje popularne prehrambene trendove na Instagramu i kreira sadržaj oko tih trendova.

    Neki popularni alati za prepoznavanje slika i video zapisa za početnike uključuju: Google Cloud Vision, Amazon Rekognition i Clarifai.

    Instagram (Unsplash)

    5. Glasovni asistenti

    Glasovni asistenti kao što su Amazon-ov Alexa i Apple-ov Siri postali su popularan način interakcije potrošača sa tehnologijom. Startapi mogu da koriste glasovne asistente za kreiranje marketinških kampanja aktiviranih glasom i pružanje korisničke podrške putem glasovnih komandi.

    Na primer, startap u turističkoj industriji može da koristi glasovne asistente da klijentima pruži informacije o statusu leta i preporukama za putovanja.

    Neki popularni alati glasovnog pomoćnika uključuju: Amazon Alexa Skills Kit, Google Actions i Microsoft Bot Framework,

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pexels, Pixabay, Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE