
Nagrada Beer festa za Heineken
Akcija “Društvo, ko vozi kući?” – koju je organizovala kompanija Heineken, u saradnji sa Gradskim saobraćajnim preduzećem Beograd- dobila je nagradu Beer Festa 2013, za najbolju promociju društveno-odgovorne aktivnosti realizovane tokom festivala.
Cilj akcije bio je da se podigne nivo svesti javnosti o odgovornoj konzumaciji, navodi se u saopštenju kompanije Heineken.
Heineken i GSP Beograd obezbedili su četiri vanredne autobuske linije koje su besplatno vozile sve posetioce festivala do ključnih tačaka u Beogradu – Trga Republike, Slavije, Glavne železničke stanice, Novog Beograda. Autobusi su na navedenim relacijama saobraćali u intervalu od 30 minuta, od 23:30 pa do zore.
Zahvaljujući akciji, posetioci festivala mogli su odgovorno da uživaju u pivu i muzici, a potom bezbedno i jednostavno stignu kući. Puni autobusi svedoče o velikom uspehu, s obzirom da je tokom trajanja festivala prevezeno ukupno oko 40.000 posetilaca.
“Hvala posetiocima Beer Festa što su pokazali kako se u pivu može uživati odgovorno. Hvala žiriju što je prepoznao naš napor da doprinesemo sigurnosti posetilaca. Ovo je prva u nizu planiranih akcija koje naša kompanija namerava da pokrene kako bi istinski uživaoci piva bili bezbedni. Sve ljubitelje piva pozivamo da i dalje budu mudri i racionalni, isto koliko i veseli i da uživaju odgovorno”, poručila je menadžer za korporativne odnose kompanije Heineken Biljana Bobić Subin, , prilikom preuzimanja nagrade.
Foto: Beta