
Novi izgled Facebooka, više posla za community managere
Kako smo preneli prošle nedelje, društvena mreža Facebook predstavila je novi izgled 'news feeda'.
Ono što čini glavnu promenu su svakako mnogo veće fotografije i uvođenje više različitih news feedova. Naravno, sve u zavisnosti od interesovanja korisnika.
Ali kada se pogleda novi izgled „glavne strane“ Facebooka, čini se da će od momenta kada se promene uvedu kod svih korisnika, ova društvena mreža predstavljati izazov i za sve one kojima je komunikacija na ovim stranama u opisu posla. A to su takozvani community manageri.
„Facebook je ove promene uveo sa željom da "počisti" news feed, tako da se, uz više belina koje stranici daju utisak sređenosti, više prostora ostavlja za grafičke sadržaje. Dok će korisnici imati "mirnije" okruženje za praćenje omiljenih sadržaja, priprema tih sadržaja biće zahtevnija, jer će samo oni najkvalitetniji naći siguran put do korisnika,“ kaže nam Gradimir Joksimović iz agencije D-kit koja se bavi promocijom na internetu, i dodaje da će sada sami korisnici imati mogućnost da efikasnije filtriraju sadržaje i zadrže se na onima koji ih zaista zanimaju.
Joksimović kaže da će određenih promena biti i kada je u pitanju oglašavanje.
„Što se advertajzinga tiče, oglasi će i dalji biti prikazivani na desnoj strani ekrana, ali će biti potisnuti niže i, kao i sam news feed, zasnivaće se pretežno na kvalitetnim vizualima. Sve u svemu, nova organizacija news feeda doprineće i tome da se više pažnje posveti angažovanju korisnika na samoj fan stranici, što pred community managere definitivno stavlja novi izazov,“ kaže Joksimović za BizLife.
M.M.