Žene više kupuju preko interneta

Muškarci i žene u svetu podjednako aktivno koriste internet, ali žene kupuju više preko interneta i aktivnije komuniciraju, objavila je kompanija za proizvodnju antivirusnih programa Kaspersky.


Kako se navodi, istrazivanje kompanije o upotrebi interneta pokazalo je da 88 odsto žena kupuje onlajn, dok procenat muškaraca koji rade to isto iznosi 83 odsto.

Žene više kupuju odeću onlajn (41 odsto žena naspram 17 odsto muškaraca), dok muškarci češće kupuju elektronske uredjaje, računare i video igrice.

Tokom 2011. godine, 80 odsto žena bilo je aktivno u onlajn zajednicama, kao što su društvene mreže, u poredjenju sa 74 odsto muškaraca.

Ističe se da žene vode čak i u igrama igranja uloga (13 odsto žena prema pet odsto muškaraca) i društvenim igrama (10 odsto prema šest odsto).

Muškarci, s druge strane, češće igraju igre sa pucanjem (29 odsto) od žena (15 odsto). Kada su u pitanju high-tech uredjaji, muškarci ih poseduju u većoj meri. Taj odnos je, na primer, kod mobilnih telefona 87 odsto naspram 79 odsto u korist muškaraca.

Istraživanje navika dece na internetu pokazuje da devojčice dominiraju na društvenim mrežama, sa 84 odsto devojčica starosti izmedju 10 i 18 godina koje učestvuju u jednoj društvenoj mreži, dok samo dve trećine dečaka čini isto.

Devojčice, kako se navodi, više vole i mobilne telefone, što pokazuje podatak da 92 odsto devojčica poseduje mobilne uredjaje u poredjenju sa 87 odsto dečaka.

Kaspersky Lab je najveća privatna kompanija koja se bavi proizvodnjom antivirus programa. Rangirana je medju četiri najbolja svetska proizvodjača bezbednosnih rešenja za krajnje korisnike.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE