
Britanci izabrali „naj cool“ brendove
Apple je izabran za naj cool brand u Velikoj Britaniji, čime je pobedio Aston Martin, koji je nosilac ove titule u šest od poslednjih sedam godišnjih CoolBrands anketa.
Jaku poziciju su ostvarile online i tehnološke kompanije, pa je tako YouTube gurnuo Aston Martin tek na treće mjesto. Twitter je četvrti, a slede Google i BBC iPlayer.
Twitter, Skype i Nikon našli su se u top 20 po prvi put u 11 godina istraživanja. Neki od luksuznih brendova su ispali iz prvih 20, uključujući i Maserati, Ferrari, Chanel, Vivienne Westwood i Alexander McQueen.
„Zanimljivo je da se u ovo doba štednje naša percepcija cool marke odmakla iz poželjnih, luksuznih brendova prema slobodnim i pristupačnijim brandovima koji nam mogu pružiti zadovoljstvo“, rekao je Stiven Keliotis, predsednik CoolBrands stručnog veća, komentarišući činjenicu da je četvrtina od najboljih 20 brendova besplatna za potrošače.
U anketi je sudelovalo 3.000 potrošača i 39 stručnjaka.