
Facebook i Yahoo postali partneri u oglašavanju
Internet kompanije Yahoo i Facebook postigli su dogovor o nagodbi u sporu oko patenata i utvrdili partnerstvo u oglašavanju.
Nagodbom, u kojoj nema nikakve isplate u novcu, okončan je višemesečni spor oko patenata ove dve kompanije koje su među najvećim na internetu.
Yahoo je u martu podneo tužbu protiv Facebooka za narušavanja prava za 10 patenata u vezi sa oglašavanjem, kontrolom privatnih podataka i društvenog umrežavanja, posle čega je Facebook podneo kontratužbu za zloupotrebu patenata.
Partnerstvo u oglašavanju moglo bi da pomogne Yahoou da povrati deo prihoda koji gubi zbog novih kompanija poput Facebooka.
Facebooku je ovaj dogovor omogućio da okonča jednu od nedaća dva meseca pošto je izašao na berzu. Iako ta kompanija brzo raste i dalje pokušava da pridobije skeptične investitore, njene akcije su i dalje ispod početne cene s kojom su izašle na berzu.
Sporazumom su Yahoo i Facebook ponovo uspostavili prijateljski odnos koji su imali pre tužbe.
Sukob je podstakao direktor Yahooa Skot Tompson, koji se kratko zadržao na toj funkciji, pošto su neistiniti podaci u njegovoj zvaničnoj biografiji doveli u pitanje njegov integritet.
Posle njegove smene, novo rukovodstvo Yahooa je počelo da radi na okončanju spora zbog kojeg je Yahoo bio meta oštrih kritika.