NEmanja Živković

Pravila za povezivanje na LinkedIn-u: Vodič koji morate pročitati!

Kroz seriju kolumni koje za vas na BIZLife portalu pišu Dejan Pataki i Nemanja Živković, dvojica stručnjaka sa bogatim iskustvom u marketingu, komunikaciji, optimizaciji LinkedIn nastupa, imaćete priliku da se detaljnije upoznate sa strategijama koje maksimalno iskorišćavaju mogućnosti koje LinkedIn nudi. Ovaj put tema su pravila povezivanja na LinkedIn-u.

Piše: Nemanja Živković

Danas želim da podelim sa vama nešto što bi moglo izgledati kao rant, ali je zapravo koristan vodič za sve koji žele da se povežu sa drugima na LinkedIn-u. Ako planirate da šaljete zahteve za povezivanje, evo nekoliko saveta kako da to uradite kako treba.

Šta ne treba raditi

Generičke poruke uz invite: „Hajde da se povežemo i vidimo kako možemo da radimo zajedno.”

  • Ova poruka je previše generička i ne ističe se. Ako imate konkretan predlog, recite ga.

Instant Poziv: „Hajde da odmah skočimo na poziv.“

  • Osim ako trenutno nemate nešto što mi je zaista potrebno odmah, ne zanima me brzi poziv da se „upoznamo“.

Slabe Reference: „Video sam da ti se sviđa nečija objava.“

  • Ovo samo po sebi nije dovoljno ubedljivo. Pominjanje zajedničkih konekcija ili praćenja iste osobe nije dovoljno. Ako želite da učite od mene, moji postovi su javni.

Šta raditi?

Angažovanje sa sadržajem:

  • Ako se angažujete sa mojim sadržajem kroz komentarisanje i smislene odgovore, sada je to druga priča.

Promišljeni connection request:

  • Prihvatam konekcije ako vidim da pozicija ima smisla i ako osetim da smo dobar fit. Voleo bih da se prvo angažujete sa mnom u komentarima mojih postova i da imamo interakciju.

Zašto je ovo važno u 2024.

U 2024. svakih 15 minuta ili pola sata nečijeg vremena treba zaraditi. „Hajde da skočimo na poziv da vidimo šta možemo zajedno da radimo“ kao prva interakcija nije dovoljna.

Moj pristup konekcijama

Ako mi pošaljete zahtev za povezivanje i prihvatim samo da bih dobio trenutnu poruku u kojoj sugerišete da započnemo razgovor, da sarađujemo ili pokušate da mi nešto prodate, odmah vas uklanjam ili čak blokiram.

Većinu vremena dobijam generičke prodajne poruke koje kažu da smo stvoreni jedno za drugo. Nisu čak ni dovoljno ljubazni da prilagode poruku i personalizuju je.

Kako početi komunikaciju ako kreirate i objavljujete sadržaj redovno?

Ja volim da se engageujem da ljudima pre no što im pošaljem connection request, i defintivno nakon što se povežemo, a pre no što im pošaljem welcome poruku. 

Ne dodajem poruku uz connection request. Pustim ih da konzumiraju moj sadržaj bar dve nedelje, i nakon toga im šaljem poruku koja nike prodajna, ni dosadna, ni usmerena na mene. Veoma često koristim template, i alat koji se zove LeadDelta i omogućava mi da istovremeno pošaljem 25 poruka.

Evo templejta koji koristim:

“Pozdrav! Koristim par „lakih dana“ da ih tako nazovem da uhvatim korak i sa tobom i ostalim konekcijama i proverim šta ima novo, bez obzira dal smo pričali do sad ili ne. Pa.. Šta ima novo? 🙂 Ili šta je staro? Ako mogu da pomognem u bilo čemu, baci pogled na moj profil (sve je tamo).

p.s. ovo je template, naravno, da mogu da počnem konverzaciju, a tu sam pravi ja (ne AI ni automatizacija) da komuniciram dalje :)”

Nemojte ga koristiti, kreirajte svoj. Ja sam stvarno zainteresovan da saznam šta je novo, šta je staro, čak i da skočim na poziv da pomognem. Bitni je da ih usmeravam na moj profil da saznaju više ako ih interesuje. Crtam im put.

Zaključak

Većina ljudi na LinkedIn-u ne razume korake potrebne da se dođe do prodaje. Potrebno je formirati mrežu, zajednicu, stvoriti poverenje i razumevanje šta možete pružiti, i tek tada stvoriti potražnju koja vodi do prodaje. 

Zadržimo LinkedIn kao prostor za smislene konekcije i prave razgovore.

Websajt: https://funkymarketing.net/

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/zivkovicnemanja/

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE