Nivea se izvinila zbog kontraverzne reklame
Kompanija Nivea, izvinila se zbog reklame koja je postala prava senzacija na Twitter-u.
Reklama za Nivein preparat za muškarce koja se pojavila u septembarskom izdanju Esquire magazina i prikazuje, bez cenzure Afro-Amerikanca koji u ruci drži, nešto što bi trebalo da bude maska crnca sa afro frizurom i bradom. Sliku prati komentar: „Izgledaj kao da te je briga. Re-civilizuj se.“
Jednom kada je slika reklame postavljena na Twitter, negodovanje se velikom brzinom i još jačim intenzitetom proširilo, od strane onih koji smatraju da je reklama bezosećajna i rasistička. Sve je to učinilo da Nivea postane glavna tema na Twitter-u.
„Dodajem Niveu na listu kompanija, koje neće dobiti moj novac“ napisao je bloger S. Anderson, za kojeg se ispostavilo da je korisnik koji je prvi postavio sliku i oglas (reklamu).
Beiersdorf AG, korporacija koja je stvorila Niveu (čije je zaštitno lice pevačica Rihanna), izdala je saopštenje, objavljeno na CNN-u , u kojem žale zbog polemika koje je reklama izazvala: „Najiskrenije se izvinjavamo svakome koga je ova reklama uvredila. Čim smo shvatili da je izaziva zabunu, povukli smo je. “
U izjavi se, između ostalog navodi i da su različitosti, tolerancija i jednake mogućnosti ključne vrednosti brenda „Mi cenimo različitost. Direktno ili indirektno diskriminacija mora biti isključena iz svih naših odluka i iz svih naših aktivnosti u svim oblastima.Ovo važi za sve, bez obzira na : pol, godine, rasu, boju kože, religiju, ideologiju, seksualnu orijentaciju ili invaliditet. Niti bi trebalo da je od bilo kakvog značaja kulturno, etničko ili nacionalno poreklo, kao i političko ili filozofsko opredeljenje. “