
6 način da svakoga ubedite u sve što hoćete
Vaša poruka je važna za vas, ali kako biste i druge uputili u nju morate je prekrajati i uobličavati u različite oblike. Postoji nekoliko saveta kako da svakoga ubedite u sve što hoćete.
Zapamtite koliko je ’halo efekat’ važan i koliko ono što prvo kažete ima uticaja na sve nakon toga, kao i na ono što vaša publika zadrži i zapamti. Portal Psychology today objavio je šest tehnika uz pomoć kojih postajete veoma uticajni, ali i koje vas mogu zaštititi od lošeg uticaja drugih bez da ste temu stavili na sopstveni sud.
- Ono što prvo predstavimo ljudima menja njihovu percepciju svega rečenog nakon toga. Predubeđenje menja slušaoca. Ukoliko se pojavite kao pouzdana osoba puna samopouzdanja, publika će verovati u sve što kažete do kraja.
- Na šta god da je fokusirana naša pažnja, to dobija primat i veliki značaj. Pažnja slušaoca može se usmeriti na ono što vi smatrate važnim.
- Kada ste i psihički i fizički usmereni (ili želite da nekoga usmerite) na nešto, sve će voditi ka tome. Od slike željenog cilja pored uzglavlja do tabela i rasporeda dolaženja do cilja u malim etapama. Neka sve bude usmereno ka tome.
- Kada nekoga ubedite da vam je od velikog značaja, on zaista ima tendenciju da vam bude od pomoći. I uvek će vam kasnije izaći u susret.
- Koristite ’nedostatak završetka’ kao završnicu. Dodatna misterija je uvek dobra, čuvena tehnika sapunica. Mnogi pisci završavaju baš onda kada znaju šta će uslediti. Na taj način olakšavaju sebi kada se vraćaju na sledeću sesiju pisanja. U tom slučaju to nije tajna ali je nešto što vas motiviše i pokreće nazad na zadatak.
- Komunikacija je uzročno posledična. Ukoliko tražite nešto od ljudi, kao što je na primer popunjavanje ankete, treba da im zauzvrat date nešto, mali poklon. Tim redosledom je bolje nego da im obećate poklon ako urade nešto za vas.
Izvor: BIZLife
Foto: printscreen
Piše: D.G.