Saradnja „Majskrosofta“ i „Tojote“
Kompanija „Majkrosoft“ najavila je da će „Tojotina“ vozila opremiti Internet uslugama, čime će konkurisati komunikacionim sistemima u vozilima „Dženeral motorsa“ i „Forda“.
Narednu generaciju „Tojotinih“ vozila trebalo bi da „krase“ navigacioni sistemi, kao i sistemi za upravljanje gorivom i druge „inteligentne“ funkcije.
„Majkrosoft“ i „Tojota“ planiraju da zajedno ulože 12 miliona dolara u filijalu „Tojote“ specijalizovanu za digitalne informatičke usluge u vozilima.
„To saopštenje pojačava uticaj dematerijalizovane informatike, odnosno fukcija i podataka uskladištenih na serverima nekog od pružalaca usluga, a ne kod korisnika i dostupnih preko Interneta“, izjavio je izvršni direktor „Majkrosofta“ Stiv Bolmer.
„Tojotina“ vozila opremljena „Majkrosoftovim“ dematerijalizovanim informatičkim uslugama trebalo bi da budu električna i hibridna i da se pojave na tržištu sledeće godine.
U „Tojoti“ očekuju do 2015. godine potpunu platformu dematerijalizovane informatike.