Projekat ‘Ušće godina želja’ dobio zlatno UEPS priznanje

Na tradicionalnoj dodeli godišnjih nagrada koje uručuje Udruženje za tržišne komunikacije Srbije (UEPS) autorima najboljih kreativnih radova u domenu tržišnih komunikacija, projekat Ušće Shopping Centra „Ušće godina želja“ osvojio je zlatno priznanje za promotivne integrisane kampanje u kategoriji maloprodaja i usluge.

Projekat koji je realizovala agencija Fullhouse Ogilvy sa marketing i PR timom kompanije Confluence Property Management je zahvaljujući intenzivnim i inovativnim ATL, BTL, PR i digital aktivnostima, ostvario odlične poslovne rezultate, a to su potvrdile posete i prometi zakupaca. Tako je oktobar zabeležen kao najuspešniji oktobar od otvaranja Centra. U okviru kampanje posebnu pažnju javnosti izazvao je ofinger, koji je postao i jedan od simbola prepoznavanja Ušće Shopping Centra.

UEPS je jedina strukovna asocijacija ovakve vrste u našoj zemlji koja se bavi edukacijom ljudi čiji je izbor domen komunikacija. Aktivnosti ove organizacije imaju za cilj primenu marketinške tehnologije u obavljanju komercijalnih poslova, kako bi se poboljšali rezultati kompanija i dao doprinos razvoju privrede.
 

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE