
TURIZAM U SRBIJI: Veći prihodi, nastavak kampanje i novi sajt
Kampanja "Moja Srbija" koja promoviše turističke potencijale zemlje, biće nastavljena i sledeće godine, sa posebnom pažnjom na reke i jezera. Dogodine počinje da radi i novi sajt 52 vikenda u Srbiji.
Pomoćnica ministra trgovine i turizma Renata Pindžo ocenila je u Turističkoj organizaciji Srbije da su ove godine ostvareni dobri rezultati u turizmu i da je devizni priliv povećan za oko devet odsto.
Ona je rekla da je ove godine prvi put zabeležen rast domaćeg turističkog prometa i podsetila da je podela vaučera dala više nego zadovoljavajuće rezultate i da će se s tim nastaviti i sledeće godine. Dodala je da je za infrastrukturne projekte u turizmu opredeljeno 640 miliona dinara.
Vršilac dužnosti direktora Turističke organizacije Srbije Marija Labović rekla je da će se sledeće godine nastaviti sa promovisanjem Srbije kao turističke destinacije i privlačenjm domačih i stranih turista.
Najavila je da će biti nastavljena kampanja Moja Srbija i da će biti pojačana kroz promociju Dunava, a posebna pažnja biće posvećena rekama i jezerima.
Labović je rekla i da će u januaru biti predstavljen novi sajt Turističke organizacije Srbije, a da će u februaru početi da radi i sajt 52 vikenda u Srbiji.