Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Novi ciljevi Coca-Cola HBC

    Nakon što je proglašena za svetskog lidera u oblasti održivosti među proizvođačima napitaka od strane Dow Jones indeksa održivosti (DJSI), Coca-Cola HBC, jedna od vodećih punionica brendova kompanije Coca-Cola,  objavila je i nove ciljeve vezane za smanjenje potrošnje vode i emisiju ugljen-dioksida.

    Coca-Cola HBC, u okviru koje posluje Coca-Cola Hellenic Srbija, objavila je da namerava da smanji potrošnju vode za 30 odsto do 2020. godine u odnosu na 2010, a emisiju ugljen-dioksida za 50 odsto u istom periodu.

    Coca-Cola HBC  AG je takođe na osmom mestu među 100 najuspešnijih kompanija u okviru Berzanskog indeksa Financial Timesa (FTSE 100) po svom izveštavanju o karbonskom otisku koje rangira konsultantska kuća Carbon Clear – i na prvom je mestu u sektoru pića.

    ,,Naši novi ciljevi odražavaju poziciju kompanije kao pokretačke snage u oblasti održivosti u sektoru napitaka. Coca-Cola Hellenic Srbija, baš kao i naša matična grupa, posvećena je smanjenju uticaja na životno okruženje i u okviru inicijativa u Srbiji, do 2020. godine predviđeno je smanjenje potrošnje vode za 23,2 odsto, kao i smanjenje potrošnje energije za čak 35 odsto u poređenju sa potrošnjom iz 2010. godine. Naša partnerstva sa interesnim grupama su od suštinskog značaja za dosadašnje rezultate i nastaviće da budu ključni u ostvarivanju naših novih ciljeva“, izjavio je Aleksandar Ružević, generalni direktor Coca-Cola Hellenic Srbija.

    Da podsetimo, ovo je osma godina da je kompanija Coca-Cola HBC AG uvrštena u DJSI, globalni sistem za procenu održivosti kompanija koji je zasnovan na strogom procesu ocenjivanja i fokusu na najbolje kompanije u ovoj oblasti.  Od 2.500 kompanija iz različitih sektora koje su pozvane da učestvuju u DJSI ocenjivanju širom sveta, Coca-Cola HBC AG je rangirana kao najbolja u sektoru pića, sa ukupnom ocenom 87/100, što je za 34 poena više od proseka u ovom sektoru. Grupa je proglašena za najbolju u svom sektoru na osnovu sledećih osam kriterijuma: pravila poslovnog ponašanja/poštovanje zakona/anti-korupcija, ekološka politika, ambalaža, izvori sirovina, razvoj ljudskog kapitala, zdravlje i ishrana, društveno izveštavanje i privlačenje i zadržavanje talenata.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE