Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Niko ne zna šta će biti s Tanjugom

    Istekom roka za privatizaciju medija prestao je da važi i Zakon o novinskoj agenciji Tanjug, kao i finansiranje iz državnog budžeta, pa je neizvesna sudbina tog državnog medija i 188 zaposlenih, saopštilo je Udruženje novinara Srbije.

    To udruženje je podsetilo da pokušaj privatizacije Tanjuga nije uspeo, jer ni u drugom krugu nije bilo zainteresovanih za kupovinu, iako je početna cena bila 380.467 evra, što je polovina od procenjene vrednosti kapitala tog preduzeća.

    Na pitanje šta će biti sa Tanjugom, UNS odgovor nije dobio ni od Agencije za privatizaciju, ni od Ministarstva kulture i informisanja, kao ni od direktorke Tanjuga Branke Đukić.

    Kako je rečeno UNS u Agenciji za privatizaciju, čeka se na instrukcije od Ministarstva kulture i informisanja o daljoj proceduri za agenciju Tanjug.

    "Ne moramo da imamo zakon da bismo radili", odgovorila je Branka Đukić na pitanje UNS šta se sada dešava sa Tanjugom, s obzirom na to da je 31. oktobra 2015. godine istekao rok za privatizaciju medija.

    Zakon o javnom informisanju i medijima predviđa da mediji koji nisu prodati, budu privatizovani prenosom kapitala zaposlenima bez naknade ili ugašeni. Na pitanje o daljoj sudbini neprivatizovanih medija, premijer Srbije Aleksandar Vučić rekao je da "ne zna ništa tačno".

    Od 73 medija koja su bila u vlasništvu države i lokalnih samouprava prodato je 36. Agencija za privatizaciju trebalo je da počne da neprivatizovanim medijima dostavlja odluke o obustavi postupka privatizacije metodom prodaje kapitala i nastavkom postupka privatizacije metodom besplatne podele akcija.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE