Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Digitalni marketing je prerastao iz nečega ‘što je dobro imati’ u nešto ‘što se mora imati’

    Ovogodišnja Webiz edukacija o poslovnoj primeni interneta, koja će biti održana u Subotici od 6. do 8. novembra, pored najboljih domaćih stručnjaka iz oblasti internet marketinga i digitala ugostiće i jednog stranog predavača. Reč je o profesoru Dominiku Mahr-u, sa Maastricht Univerziteta iz Holandije, vrhunskom stručnjaku u oblasti internet marketinga, koji je već nekoliko puta predavao u Srbiji i ima odlične ocene slušalaca.

    Na neformalnim edukacijama poput Webiz-a iskustva stranaca posebno su dragocena za slušaoce, jer razvijenije ekonomije ulažu više u razvoj poslovanja, pa tako i u digital uopšte. Pored toga, najnovije informacije i saveti inostranih stručnjaka u oblasti koja se konstantno menja omogućavaju nam da budemo sinhronizovani sa svim aktuelnim pravcima digitalnog razvoja ili jednostavnije, da budemo – apdejtovani.

    U čemu je značaj korišćenja internet i digitalnog marketinga u poslovanju?

    Digitalni marketing je prerastao iz nečega „što je dobro imati“ u nešto „što se mora imati“. Danas korisnici očekuju da imaju online pristup informacijama o proizvodima i uslugama, ali i da će na njihove žalbe biti odgovoreno za nekoliko minuta ili sati, a ne kroz nekoliko dana. Digitalna revolucija zahvatila je sve grane industrije, a putem digitalnog marketinga, odnosno povezivanjem firme sa korisnicima uz pomoć digitalnih alata, može se doći do što većeg broja korisnika za kratko vreme i na efikasan način.

    Kao marketing konsultant i asistent na univerzitetu radite u Austriji, Holandiji, Nemačkoj i drugim evropskim zemljama, ali ste do sada nekoliko puta držali predavanja i u Srbiji. Da li postoji razlika između Srbije i evropskih zemalja kada je reč o marketingu?

    Krajnji cilj je isti, ali komunikacija i alati se dosta razlikuju. U poređenju sa drugim zemljama, čini se da korsnici u Srbiji više vole emotivniju komunikaciju. U drugim zemljama, na primer u Severnoj Evropi, korisnici žele da znaju više o ceni i specifikaciji proizvoda, odnosno više se traži funkcionalna komunikacija.

    Kakvi su do sada vaši utisci o publici u Srbiji?

    Teško je generalizovati, ali moja iskustva govore da su slušaoci u Srbiji pažljivi, ljubazni i željni da nauče iz prakse najboljih firmi i zemalja. Žele da izbegnu greške koje su drugi napravili i tragaju za praktičnim rešenjima, trikovima i savetima u implamentaciji digitalnog marketinga.

    Edukacije poput Webiz-a imaju značajan uticaj na digitalnu javnost. Zašto je edukacija toliko značajna u poslovanju?

    Svi smo mi veoma zauzeti dnevnim poslovnim obavezama koje svakog dana zahtevaju sve više truda. Uronjeni u posao, ponekad nemamo vremena da učimo o novim postignućima koja se događaju. Edukacije poput Webiz-a obezbeđuju širi uvid u to šta se dešava u digitalnom svetu. Poslovni ljudi mogu da zastanu na trenutak i vide primere kako bi njihova firma mogla da korsiti internet. Naravno, takve edukacije su dobra prilika za netvorking, kako bi se uspostavili novi biznis kontakti i delila iskustva o digitalnom marketingu i drugim stvarima.

    Šta publika može da očekuje od Vašeg predavanja na Webiz-u?

    Govorićemo o tome kako su se iskustva korisnika promenila i kako digitalni marketing može pomoći „novom digitalnom korsniku“. Poslovni ljudi će dobiti širi uvid u to kako da pretvore podatke koje ostavljaju korisnici o proizvodu ili usluzi u upotrebljivu informaciju, kako da angažuju korisnike putem digitalnog marketinga i kako da nadgledaju aktivnosti na društvenim mrežama.

    Da li imate neki savet za srpsku publiku?

    Naravno! Dođite na Webiz edukaciju u Suboticu od 6. do 8. novembra!

    Prijave za Webiz poslovnu edukaciju traju do 4. novembra u 12 časova, što znači da je ostalo još samo malo vremena da dobro pogledate program edukacije i donesete dobru poslovnu odluku – poslušate savet profesora Mahra i dođete na Webiz!

    Za više informacija posetite edukacija.webiz.rs

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE