Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Direktor Duponta: Prilagođavamo se potencijalu srpskog tržišta

    Srpsku prestonicu posetio je Dominique Lesueur, direktor izvoza jednog od najpoznatijih svetskih brendova aksesoara za poslovne ljude. On je tom prilikom u Ambasadi Francuske predstavio novu kolekciju Dupont, a za BIZLife je ispričao kako posluju na srpskom tržištu i koji su njihovi planovi za budućnost.

    Koliko je bilo teško kada je u pitanju statusni simbol, skloniti pažnju sa kola, cipela, odela na ovako ekskluzivan aksesoar?

    Sve je počelo od samog osnivača ovog preduzeća, a to je Simon Tissot Dupont, koji je preduzeću dao svoje ime 1872 god.On je od samog početka počeo da izrađuje predmete od kože kao što su koferi, veliki kovčezi za putovanja i neseseri koje će koristiti velikani toga doba različiti kraljevi, kraljice, diplomate, maharadže i tako dalje. Proizvodi su zavisili od zahteva i porudžbina ovih ljudi.

    I danas kompletan proizvod koji prodajemo zavisi od klijentele. Razvijala su se putovanja i turizam ali i navika pušenja. Tako je 1941 nastao je prvi luksuzni upaljač, a na zahtev Džeki Kenedi koja je bila klijentkinja ovog preduzeća 1973 godine nastala je i prva luksuzna olovka jer je ona tražila da se izradi olovka koja će se slagati sa njenim upaljačem. U početku ovi proizvodi su bili namenjeni bogatoj eliti, a ubrzo nakon toga će doći do jedne demokratizacije samih potreba.

    Kako ste se odlučili na Srbiju i kako napreduje vaše poslovanje u ovoj zemlji?

    Mi imamo saradnika ’Mastertime’ sa kojima sarađujemo već 20 godina. Iako su se javile pojedine poteškoće treba znati da je za nas bitno postojanje partnera kojem verujemo i sa kojima verujemo u zajedničku viziju za budućnost.

    Drugo, mi uvek prilagođavamo naše ambicije lokalnom kontekstu. Naravno da znamo da srpsko tržište nije isto kao kinesko i rusko. Ali se mi prilagođavamo potencijalu srpskog tržišta. Na taj način ćemo i razvijati i plasirati proizvode na ovo tržište.

    I poslednji element. Treba da znate da iako stanovnici ponekad imaju određeni pogled na svoju zemlju kao da je mala i zemlja u razvoju, to nas ne sprečava da budemo prisutni i na ovakvoj vrsti tržišta. Imamo jednog kolegu koji je zadužen da obilazi sve zemlje istočne Evrope. Sama činjenica da se jedan ovakav događaj organizuje u zdanju francuske ambasade, govori sama za sebe. Ovo je četvrti put da se nešto ovako organizuje u svetu kada je u pitanju prezentacije Duponta.

    Koji su vaši planovi za budućnost?

    Osluškivaćemo zahteve i potrebe biznismena. Poenta ovog skupa i jeste da se privuče pažnja biznismena i neke buduće klijentele koja bi kupovala ovakve predmete. Osluškivanje potreba i očekivanja klijentele je u DNK našeg preduzeća. Mi čak radimo po poruđbini ili po meri naših klijenata.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE