
Proglašeni dobitnici nagrade SoMo Borac na Weekend Media Festivalu
Dvadeset članova regionalnog žirija i predžirija sastavljenog od članova medija i digitalnih profesionalaca imalo je težak zadatak odabrati one najbolje. U sveukupno osam kategorija bile su 123 prijave, a osim dobitnika, 3D printanu SoMo Borac nagradu dobili su i finalisti.
“Jako smo zadovoljni i s brojem prijava i s njihovim kvalitetom”, otkriva Ružica Vrdoljak Ličina, iz organizacije SoMo Borca, “a posebno nas raduje jako veliik rast prijava u SoMo tech kategoriji. U odnosu na prvu godinu, tu se dogodio značajan rast što jasno pokazuje kakvi nas trendovi očekuju. Ideja da SoMo Borac ima i edukcijski prizvuk nastavila se i ove godine – sve finaliste smo prikazali na dodeli, a kako bi svi gosti Weekenda imali priliku da dobiju najbolji uvid u regionalnu digitalnu scenu.”
Ove godine podeljene su 24 nagrade. Statuu velikog SoMo Borca dobili su pobednici kategorije, a male statue finalisti.
U kategoriji SoMo Face nagrada je otišla u ruke Pioniri komunikacije za kampanju Drina plastika.
SoMust Have: 404, The Voice (HRT)
SoMo Content priznanje pripalo je agenciji McCann Beograd, za kampanju Infostuda 'Kako preživeti grozan posao'.
Digitalni mix osvojila je Imago reklamna agencija, 1/0, Drap – Hrvatska udruga Transplant.
Community manager godine je Martina Kolaček, 404 – The Voice (HRT).
Viralni blockbuster: Imago reklamna agencija, Moje znanje.
SoMo tech: Pristop, Art Rebel 9, Zavoravalnica Triglav
Digitalac godine je Jernej Špende iz agencije Pristop.