Kraš `ušao` u McDonald’s

Sladoledom McFlurry Kraš Napolitanke ideja spajanja brendova McDonald'sa i Kraša postala je stvarnost, piše tPortal.

Od kraja jula, u McDonald's sladoledima nalaze se Kraševe Napolitanke, a velika hrvatska konditorska kompanija ima ambiciozne planove za budućnost, kako za saradnju s najvećim svetskim lancem brze prehrane tako i za svoje napolitanke.

Projekat je usmeren na jačanje imidža brendova i približavanje novim potrošačima. S obzirom na to da su zadovoljni rezultatima, nadaju se da je stvorena platforma za nastavak dugoročnog partnerstva s Mc Donald'som.

"Naše napolitanke su već i same po sebi jak međunarodni brend čiji potencijal svakako u budućnosti želimo da dodatno razvijamo."

Kraš izvozi čak 35 posto ukupne proizvodnje napolitanki, od čega samo u Saudijsku Arabiju više od četiri miliona kilograma godišnje. Od jakih tržišta tu su još i tržišta CEFTA, Slovenija, SAD i Australija, objasnili su iz Kraša za tPortal.

Foto: www.kras.hr

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE