Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    U korak sa izazovima

    Cela automobilska industrija na svetskom nivou u poslednjih pet do sedam godina bila je u velikoj krizi. Data situacija je zahtevala reorganizaciju velikih svetskih proizvođača i intervencije vlada mnogih zemalja, što je rezultiralo stabilizacijom i postepenim oporavkom, a zatim i rastom prodaje. Ovi potezi doveli su do rekordnog broja prodatih vozila u prošloj godini za mnoge od velikih svetskih proizvođača.

    Stoga je ’izazov’ prava reč koja opisuje trenutno stanje u automobilskoj industriji, kaže za BIZLife Vladimir Jeremić, koordinator marketinga u kompaniji Renault Nissan Srbija.

    „Za razliku od svetskih trendova, počevši od 2010. godine, tržište novih vozila u Srbiji beleži konstantan pad. To je naravno, sa jedne strane, prouzrokovalo racionalizaciju poslovanja kod svih uvoznika u Srbiji, ali sa druge strane i mnogo agresivniji komercijalni nastup na tržištu. Sa te strane, glavni izazov u našoj kompaniji je predstavljao kreiranje sveobuhvatne ponude za svakog kupca, koja je morala da sadrži adekvatan proizvod, najbolju ponudu finansiranja, sa dugoročnom garancijom kako za proizvod, tako i za sve usluge koje smo ponudili kupcima. Uzevši u obzir rezultate koje smo ostvarili u prethodnim godinama, verujemo da smo uspeli u ovom poduhvatu“, ističe Jeremić.

    Iako je situacija u industriji daleko od idealne, Jeremić smatra da svaki trenutak donosi određene teškoće, ali u isto vreme, svaki trenutak ne trpi pasivnost, pogotovo u modernoj eri, tako da je u tom smislu svaki trenutak pogodan za nova ulaganja, naravno u adekvatnoj srazmeri sa trenutnim mogućnostima.

    U našoj kompaniji smo uvek bili okrenuti budućnosti, pre svega u prilagođavanju naših aktivnosti u cilju potpuno zadovoljnog klijenta. U tom pravcu, ove godine nas očekuje dosta aktivnosti.“

    Počevši od polovine prošlog meseca, brend Renault prelazi na potpuno novi vizuelni identitet, i u tom smislu će biti adaptirana celokupna komunikacija kompanije. Novi slogan „Passion for life“ pre svega oslikava duh i pravac u kom će se Grupa kretati u budućnosti.

    „U skladu sa tim, ove godine smo u našoj mreži započeli instalaciju projekta „Renault Store“ koji podrazumeva potpuno novo, sveobuhvatno iskustvo za svakog kupca, koji u jednom objedinjuje sve elemente potpune brige za svakog kupca, i potpuno novog doživljaja otkrivanja svega onoga što brend Renault nudi svojim kupcima, kako kroz elemente multimedije, tako i kroz direktan kontakt sa našim ljudima“, navodi Jeremić.

    Ove godine Renault će predstaviti i potpuno nove modele, pre svega novi Espace i potpuno novi crossover Kadjar, koji bi trebalo da predstavljaju pojačanje već odlično pozicioniranim modelima Clio i Captur.

    Najbolja usluga za kupce

    Kompanija Renault Nissan Srbija je generalni uvoznik i zastupnik za brendove Renault, Nissan i Dacia. Iako se u našoj kompaniji brinemo o svim aspektima vezanim za ova tri brenda, celokupan naš odnos sa kupcima ide preko naše mreže ovlašćenih distributera.  U tom smislu, najveći deo naših aktivnosti se odnosi na rad sa našim partnerima, u cilju obezbeđivanja najbolje moguće usluge za naše kupce, kako u segmentu prodaje novih vozila, tako i u celokupnom delu postprodaje.

     

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE