Britanija je prva zemlja u kojoj više od 50 posto marketinga ide na internet
Velika Britanija će postati prva zemlja na svetu u kojoj će se više od 50 odsto celokupnog novca od marketinga trošiti na oglašavanje u digitalnim medijima i to zahvaljujući ogromnoj popularnosti gedžeta, društvenih mreža i online shoppingu.
Tačnije, više od 50 odsto od ukupno 15,7 milijardi funti koliko se troši na oglašavanja sada će se trošiti u online medijima.
Prema prognozama onih koji se bave istraživanjem tržišta i oglašavanja ukupna vrednost marketinškog kolača u toj zemlji će dosegnuti 15,7 milijardi funti u 2015. godini, a za 12,7 odsto će porasti potrošnja na online oglašavanje. To znači da će se na online medije trošiti oko osam milijardi funti.
Međutim, ulaganje u online marketing će porasti i u nekim drugim zemljama poput skandinavskih. U Švedskoj će 47 potrošnje ići u ove svrhe, u Danskoj 43 odsto i Norveškoj 40 odsto. Primera radi, u Austriji će se 42 odsto od ukupnog iznosa za marketing trošiti na digitalno oglašavanje.
Takođe, display oglašavanje ubrzano rasta od 2013. godine i smatra se najbrže rastućim kanalom digitalnog oglašavanja te se i za njega u 2015. godini predviđa rast od 20 odsto, čime će dostići vrednost od 2,7 milijardi funti, a 39 odsto od toga će ići na mobilne uređaje.