Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Coca-Cola Hellenic Srbija predstavila prvi lokalni Izveštaj o održivosti

    Kompanija Coca-Cola Hellenic Srbija predstavila je prvi lokalni Izveštaj o održivosti za 2013. godinu koji je izraz čvrstog opredeljenja kompanije da vrednost stvara ne samo za svoj biznis već i za partnere i zajednicu u kojoj posluje.

    U međunarodno priznatim okvirima izveštavanja GRI (Global Reporting Initiative) izveštaj je dostigao B nivo, a istovremeno u potpunosti odgovara na zahteve Globalnog dogovora Ujedinjenih nacija koji se odnose na Izveštaj o napretku. Samo tokom 2013. godine u lokalnu zajednicu uloženo je 50 miliona dinara kroz različite društveno odgovorne projekte u oblastima zaštite životne sredine, edukacije mladih, promocije aktivnog načina života i pomoći u vanrednim situacijama.

    Izveštaj je pripremio Smart kolektiv, organizacija koja je poznata po promovisanju odgovornog poslovanja. On pokazuje na koji način kompanija upravlja uticajima svog poslovanja kada je u pitanju  tržite, životna sredina, lokalna zajednica ali i radno okruženje. Predstavljanje Izveštaja o održivosti je ujedno bila i prilika da se pokrene dijalog među interesnim stranama na temu unapređenja saradnje korporativnog, javnog i civilnog sektora.

    „Naš pristup održivosti je zasnovan na inovativnosti i težnji da se uveća naš pozitivan uticaj na lokalnu zajednicu kako bismo stvorili vrednost za naše interesne grupe. Izveštaji nam pomažu da konstantno vrednujemo i unapređujemo sistem praćenja i merimo uticaj u odnosu na godišnje i dugoročne ciljeve. Po uzoru na Coca-Cola Hellenic AG, koji je poznat po izveštavanju o održivosti, odlučni smo u nameri da budemo lider na lokalnom tržištu i podstaknemo druge da nas slede. Siguran sam da ćemo narednih godina postepeno unapređivati svoju praksu izveštavanja jer najbolje nam tek predstoji’’, rekao je Ramon Weidinger, generalni direktor kompanije Coca-Cola Hellenic Srbija.

    Kampanja „Dan Dunava“, „Coca-Cola pokret za radost“ i „Coke Summership“ samo su neke od dugoročnih inicijativa koje kompanija sprovodi na ovom tržištu. Potvrdu napora u ovoj oblasti dokazuju i mnogobrojna priznanja među kojima su, između ostalih, Svetska nagrada za inovacije u industriji napitaka za projekat obnove vlažnih staništa duž Dunava, Nagrada za korporativno volontiranje Foruma poslovnih lidera Srbije, Priznanje za društvenu odgovornost „Moj izbor“, Nagrada za najboljeg poslodavca studentske organizacije AIESEC. Takođe, Coca-Cola Hellenic Bottling Company ove godine proglašena je globalnim liderom u svom sektoru po Indeksima održivosti Dow Jones (DJSI). Kompanija je na prvom mestu u sektoru pića među 30 svetskih i 10 evropskih kompanija po ovim indeksima.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE