Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    SEMPLER: Najbolje medijske strategije u regionu

    Žiri takmičenja za najbolje medijske strategije godine je od 26 medijskih strategija iz užeg izbora izabrao najbolje koje su dobile šest zlatnih i jednu veliku Sempler nagradu.

    Veliki Sempler za najbolju medijsku strategiju godine dobile su agencije Pristop, Renderspace i Pristop Media, koje su za brend Sveta vladar Nove KBM osmislile akciju »Živim lajf« sa reperom Zlatkom u glavnoj ulozi. Osim Velikog Semplera, akcija je nagrađena i dvema zlatnim nagradama i to u kategoriji D – najbolja iskustvena akcija i E – najbolja upotreba digitalne sredine.

    U akciji »Živim lajf« upotrebljen je pionirski komunikacioni format, i to prenos privatnog života slovenačkog repera Zlatana Čordića – Zlatka uživo pomoću Googlovih pametnih naočara. Koncept nadgrađene stvarnosti omogućio je da Zlatko sa svojim obožavaocima deli svakodnevne doživljaje, čime im je pružena prilika da ga prate u muzičkom studiju, na probi za koncert i u druženju sa prijateljima. Zlatko je tako na zabavan način uvezao svoj život, promociju nove ploče Živim lajf kao i spontanu upotrebu i promociju bankarskih proizvoda za mlade. Akcija je inovativnim tehnološkim pristupom korisnicima ponudila novo interaktivno iskustvo nadgrađene stvarnosti koja je izazvala neočekivano preplitanje medija i interakciju između Zlatka i mladih u realnom vremenu.

    „Žiri je bio jednoglasan u odluci kom radu dodeliti Veliki Sempler. Pobednička akcija je zaista uspela da motiviše ciljnu grupu i poistoveti se sa ciljnim grupama. Korisnicima se nije obratila neposredno u smislu »kupite to«, već je jezikom mladih uspela da istakne svoju jedinstvenu prodajnu prednost (USP)“, rekla je o odluci žirija Vesna Beganović, predsednica osmočlanog žirija za nagrade Sempler, osnivačica i direktorka oglašivačke agencije Via Media iz Sarajeva. Kako je dodala, žiri je kod prijavljenih radova ocenjivao pre svega njihovu efikasnost, izbor i upotrebu u medijima u marketinško komunikacijskom miksu kao i ostvaren profit od investicije (ROI).

    Pobednike, već dvanaestog takmičenja Sempler, koje se odigrava u okviru konferencije medijskih trendova SEMPL, možete pogledati na OVOM LINKU.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE