Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Poslednja opomena EPS za 300.000 dužnika

    Zbog ukupnih dugovanja od 20 milijardi dinara za električnu energiju, opomene pred isključenje poslate su na adrese skoro 300.000 domaćinstava i oko 60.000 firmi u Srbiji.

    Ko ne plati svoje zaboravljene račune za struju, poručuju iz Elektroprivrede Srbije, u roku od mesec dana ostaće bez kilovata. Još jedna od mera koje će uskoro pogoditi firme koje se oglušuju o plaćanje struje jeste i plenidba imovine, pišu Novosti.

    Iako 93 odsto kupaca u Srbiji redovno plaća električnu energiju, nesavesna domaćinstva za kilovate najvećem državnom preduzeću duguju oko devet milijardi, dok oko 60.000 preduzeća kasne sa plaćanjem struje u vrednosti od ukupno 11 milijardi dinara.

    U skladu sa zakonom o zaštiti potrošača, upozorenja pred isključenje se šalju za dugove domaćinstava veće od 5.000 dinara, kažu u EPS. Opomene će dobijati dužnici 30 dana nakon što im je istekao rok za plaćanje računa sa obaveštenjem da dužnik izmiri dug u roku od mesec dana.

    Prvi koji su dobili opomene pred isključenje bili su dužnici u Zaječaru, Pirotu, Nišu, Prokuplju, Leskovcu i Vranju. U ove gradove poslato je oko 55.000 upozerenja o seči električne energije za sve one koji se oglušuju o plaćanje kilovata.

    Potrošači zaostale račune moraju da plate najkasnije ove nedelje, kažu u distribuciji Jugoistok. Svi oni koji ne izmire dugovanja mogu da računaju da će im ekipe za isključenje struje zakucati na vrata.

    Neplatiše među preduzećima koje, pak, ostanu "istrajne" čak i kada se nađu u mraku, posetiće uskoro i izvršitelji kako bi im zaplenili imovinu. Plenidba imovine tako preti firmama, njih oko 5.000, kao poslednji korak u naplati dugova za struju.

    Kupcima se šalju opomene pred utuženje, a u skladu sa propisima biće pokrenuti naredni koraci kako bi bili naplaćeni dugovi. Zaštićenih kupaca nema. Kupci koji su u međuvremenu uplatili dug, a stigla im je opomena, trebalo bi da dokaz o uplati dostave na šalter za reklamacije kako se greškom ne bi našli na meti montera distribucija, navode u EPS.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE