Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Žalimo se i na robu i na usluge

    Potrošači u Srbiji se uglavnom žale na kvalitet roba ili usluga, kažu iz Udruženja za zaštitu potrošača koje je u prvom kvartalu ove godine primilo gotovo četiri hiljade prigovora.

    Prema podacima tog udruženja, u 2013. godini registrovano je 13.695 prigovora potrošača, za 5.000 više u odnosu na 2012, rečeno je na zajedničkoj sednici odbora za trgovinu Privredne komore Srbije i Privredne komore Beograda.

    Srbija je novi Zakon o zaštiti potrošača dobila u septembru i on je u potpunosti usklađen sa zakonima Evropske unije.

    Iako Srbija ima novi zakon, potrošači bi trebalo više da vode računa gde robu kupuju, kao i da za kupljenu robu obavezno traže garanciju i račun, upozoreno je sastanku dva odbora za trgovinu.

    Prema novom zakonu, naime, rok za odgovor trgovca potrošaču na reklamaciju je osam dana, a za rešavanje reklamacije ne duži od 15 dana, kao i da je popravka robe moguća samo uz izričitu saglasnost potrošača. 

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE