Prvi rođendan Air Serbia: Do kraja godine u plusu
Nacionalni avio prevoznik Air Serbia na putu je da ovu godinu završi kao profitabilna kompanija, rekao je generalni direktor Dane Kondić, povodom prve godine postojanja srpske aviokompanije.
"Predstavljate Srbiju na najbolji način i za samo godinu dana od nečega što je bilo pred bankrotom napravili ste firmu za ponos", rekao je premijer Aleksandar Vučić na svečanosti u Skupštini grada Beograda.
On je rekao i da se napredak kompanije vidi i u tome što je beogradski aerodrom danas skuplji dva do tri puta nego što je bio pre samo godinu dana i da se svetske kompanije otimaju da dobiju koncesiju za njega.
Vučić je naveo da smo po rastu vrednosti aerodroma prvi u Evropi i poručio zaposlenima da će im vlada pomoći, ali isto tako se i našalio, rekavši da će gledati i da porez uzme na vreme.
Kako je rekao, moraće sada i onaj uspeh koji su postigli u 2014. u odnosu na 2013. da ponove sledeće godine, ali isto tako i poručio rukovodstvu da će morati da poveća plate zaposlenima što su oni pozdravili aplauzom.
Generalni direktor izjavio je da je nacionalni avioprevoznik Srbije na dobrom putu da bude profitabilna kompanija do kraja godine. "Rezultati poslovanja u trećem kvartalu su impresivni, a avgust je u istoriji naše kompanije bio najbolji ikada", istakao je Kondić.
On je kazao da je protekla godina bila dinamična i da Air Serbia sada leti na 39 destinacija u 29 zemalja, a ima i dodatnih 20 destinacija na Aziji, Australiji i Americi koji se realizuju sa kod – šer partnerima.
Kondić je kazao da je sa poslednjom isporukom aviona Airbus A319 u septembru, od ukupno 10 aviona, završena prva faza obnove flote i da će nabavka novih 10 aviona biti nastavljena 2018. godine kada će početi isporuka aviona nove generacije Airbus A320 neo.
Presdednik nadzornog odbora Siniša Mali rekao je da je samo za godinu dana kompanija postala među najvećim u Evropi i da će sa sigurnošću završiti godinu sa profitom. "Ostvarićemo cilj koji je pred nas postavila Vlada", rekao je Mali i dodao da je ovo primer najuspešnije konsolidacije u istoriji evropske avio industrije.
Foto: Beta