Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Napustio Twitter da bi pravio reklame od šest sekundi

    Ian Padgham, videa na Vine-u počeo snimati otprilike u isto vreme kad je platforma pokrenuta, u januaru 2013. godine.

    U to vreme bio je video producent u Twitteru, gde je sklapao promotivna videa, a sad ima svoju firmu za kreiranje Vine-ova (videa od šest sekundi), koja je ustvari oglašivačka agencija za firme koje ih žele naručiti. Dobar video može koštati i do 30.000 dolara po klijentu.

    "Otvorile su mi se neke vrlo dobre prilike. Radio sam za Olimpijske igre za Visu pa sam bio u Sočiju mesec dana. Imam ugovor sa Sonyjem u kojem mi oni svake nedelje šalju kutiju s proizvodom o kojem trebam snimiti video", kazao je Padgham za Business Insider.

    Budući da je radio u Twitteru u vreme kad je lansiran Vine, Padgham je napravio i šestsekundni video demonstracije kako platforma funkcioniše, a otad je i sam nastavio eksperimentisati s Vine-om. S obzirom na to da ga je koristio od prvog dana i još mu je to ulazilo u posao, vrlo brzo postao je majstor zanata. Jedan od najpopularnijih videa je i onaj gde je snimio trudnoću svoje supruge u šest sekundi.

     

    U nekom trenutku shvatio je da mu treba promena jer je počeo previše analizirati sve što radi pa se svakog jutra budio sat vremena ranije da bi napravio jedan video za Vine. I unutar godine i po gledao kako mu raste broj sledbenika: trenutno je na 360.000.

    Naravno, to su primetili i brendovi, pa su mu počele stizati ponude. Prvu veliku dobio je prošlog avgusta od LeAnn Rimes koja ga je tražila da joj snimi spot za pesmu "Gasoline and Matches", što je on prihvatio i čitav snimio s iPhoneom. Nakon toga počeo je sve više raditi s brendovima, što se kosilo s njegovim poslom u Twitteru i tad je odlučio da je vreme da da otkaz.

    Osnovao je svoju firmu Origful i tvrdi da u poslednjih godinu dana čitavo vreme shvata koliko je to sve skupa novo. Oglašavanje preko Vinea uzdrmalo je marketinšku industriju, a ni cene još uvek nisu sređene: ljudi koji su podelili svoja iskustva kažu da su dobijali od 1000 do 30.000 dolara za jedan video.

     

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE