Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Brendovi koji vrede desetine milijardi dolara

    Brend kompanije Apple je "najskuplji" na svetu, sa procenjenom vrednošću od 119 milijardi dolara, ispred Googlea i Coca-Cole, koji vrede 107, odnosno 81 milijardu dolara, prema rang listi firme Interbrend.

    Brend i logo tehnološke kompanije Apple proglašeni su za najvrednije na svetu, prema rang listi "Najbolji brendovi na svetu za 2014. godinu" koju objavljuje vodeća konsultantska firma Interbrend.

    U okviru liste, vrednost brenda američke kompanije je procenjena na 119 milijardi dolara, prema pisanju britanskog lista Gardian.

    Apple je sa tržišnom vrednošću od 591 milijarde dolara već najveća na svetu, a u proteklih godinu dana registrovala je skok vrednosti svog brenda za 21 odsto, prema podacima Interbrenda.

    Prva mesta na ovogodišnjoj listi zauzele su tehnološke kompanije, pa se tako njih pet našlo u top 10 – Apple (1. mesto), Google (2. mesto), IBM (4. mesto), Microsoft (5. mesto) i Samsung (7. mesto).

    Vrednost brenda Google je u poslednjih godinu dana porasla za 15 odsto na 107 milijardi dolara, dok je vrednost Coca-Cole porasla za tri odsto na 81,5 milijardi dolara, zahvaljujući čemu je ta kompanija zauzela treću poziciju na rang listi.

    Facebook je, pak, registrovao najveći skok na grafikonu, budući da je vrednost tog brenda porasla za 86 odsto na 14,4 milijarde dolara, zauzevši tako 29. poziciju na tabeli.

    Foto: Beta

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE