Dodeljene SoMo Borac nagrade
Na Weekend Media Festivalu dodeljene su SoMo Borac nagrade, koje prepoznaju najbolje digitalne marketinške radove i otkrivaju koji nas trendovi očekuju sledeće godine. SoMo Borac je ove godine okupio veliki broj digitalnih profesionalaca i pre samog događanja – kupno je bilo 135 prijava iz celog regiona – a najbolje je ocenjivalo 18 regionalnih stručnjaka.
”Ovogodišnji SoMo Borac obeležilo je jako puno kvalitetnih radova. Konkurencija je bila veoma oštra, a dobar deio prijava mogao bi bez problema da konkuriše na inostranoj sceni, što neki i od radova i čine. Pobednici jasno pokazaju kakvi nas trendovi očekuju u sledećoj godini i mogu reći da smo zaista zadovoljni kako se sve završilo. Ovo je i pobeda SoMo Borca koji je prepoznat kao jedna od najvažnijih regionalnih digitalnih nagrada”, rekla je Ružica Vrdoljak iz organizacije SoMo Borca.
Dobitnici po kategorijama:
SoMust Have: Media S SMVG DOO Beograd, Sweeet (Štark)
Hodam i gledam: Infinum, Papaya club
There's not a problem that I can't fix. Cause I can do it in the mix!: Fond B92, Tuna Fish Studio, BBC Media Action, #SamoKažem
CM godine: Executive Group, The Coca-Cola Company
Aplikacija s velikim A: Infinum, Erste&Steiermärkische Bank
SoMo Content: Pristop, Telekom Slovenije
Viralni blockbuster: McCann Beograd, Jugoslovensko Dramsko Pozorište
SoMo Face: Executive Group d.o.o., Strauss Adriatic d.o.o. – Doncafé