Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Domaće firme sve više troše na Facebook naloge

    U situaciji kada broj korisnika Facebooka u Srbiji dostiže četiri miliona, a Twittera nekoliko stotina hiljada, najveće domaće firme preko društvenih mreža idu u susret potrošača i dobro plaćaju za vođenje profila na internetu.

    Korišćenjem marketinškog alata, radi uvećanja profita i privlačenja novih korisnika, najveće firme u našoj zemlji troše velike sume novca.

    Kako piše Politika, velike kompanije plaćaju od 500 do 1.000 evra za vođenje samo jednog profila na društvenim mrežama. A za usluge vodećih pi-ar agencija koje obuhvataju i ovaj posao, mesečno izdvajaju od 1.500 pa do sedam ili osam hiljada evra.

    Ukoliko izuzmemo izjave iz najvećih firmi, da na ovaj način „izlaze u susret potrebama potrošača i osluškuju glas kupaca”, oni na ovaj način zapravo nastoje da stvore što bolji imidž u javnosti i što brojniju i verniju armiju sledbenika na društvenim mrežama.

    I dok su u ovome ranije prednjačile firme iz oblasti novih tehnologija i telekomunikacija, danas u kreiranje što bolje slike na društvenim mrežama „ulažu” i kompanije koje se bave proizvodnjom hrane i pića ili čak poljoprivredom.

    U Srbiji i Crnoj Gori koristimo Facebook, Twittera, You Tube i imamo po jedan glavni nalog za obe države. Društvene mreže nam koriste kao najbrži način komunikacije sa domaćom publikom, kaže Tanja Tatomirović, koja je u Microsoftu zadužena za odnose sa javnošću i zajednicom za teritoriju Srbije i Crne Gore.

    Ona dodaje da njihove naloge na društvenim mrežama vodi pi-ar agencija, ali da su u to uključeni i zaposleni iz Microsofta, a Milan Obradović iz Telenora kaže da oni na Twitteru odgovaraju na pitanja korisnika ili im pomažu u rešavanju problema.

    Društvene mreže su veoma korisne, jer kompanije odmah imaju povratnu informaciju o tome kako korisnici reaguju na njihove usluge i proizvode.

    U Telekomu kažu da imaju specijalizovanu Službu za digitalne komunikacije za ove poslove. Zaposleni u toj službi samostalno osmišljavaju i kreiraju sadržaje za društvene mreže i odgovaraju na korisnička pitanja.

    Služba za digitalne komunikacije mesečno odgovori na oko 2.000 pitanja i ona se najčešće odnose na cene telefona i uslove potpisivanja postpejd ugovora, podešavanje mobilnih telefona i druge usluge, rekli su u Telekomu.

    Delta i kompanije u njenom sastavu imaju ukupno 64 profila i naloga na mrežama. Društvene mreže u Delti vide kao priliku da čuju mišljenje potrošača, klijenata, poslovnih partnera i budućih radnika, a najveći deo aktivnosti na društvenim mrežama realizuju zaposleni.

    U VIP navode da na "Fejsu" imaju oko 420.000 pratilaca, a na Twitteru više od 8.500. Imamo poseban tim koji je zadužen za prisustvo kompanije u digitalnom okruženju i komunikaciju sa korisnicima. Ali, imamo i spoljnu agenciju za digitalne komunikacije, rekli su u VIP.

    Dolazi vreme digitalne ekonomije, a to znači da razvoj tehnologije menja način na koji kupujemo robu, plaćamo usluge ili radimo. Sve je to vođeno razvojem tehnologije, koji je promenio i ekonomiju, rekla je nedavno u intervjuu za Politiku Kate Day, direktorka u IT kompaniji Cisko.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE