
McCann Beograd imao najbolju kampanju u 2013.
Agencija “McCann Beograd” dobila je nagradu za najbolju kampanju godine na Smotri kreativnog stvaralaštva “Snaga kreativnosti”.
TIm agencije McCann Beograd
“Najboljom među najboljima” proglašena je kampanja “Može“ Raiffeisen banke, koju je žiri ocenio kao najzapaženiju protekle godine, a agencija “McCann Beograd” nagrađena je sa još četiri nagrade za kampanje “Kada voziš, parkiraj telefon”, „Schweppes – Samo za odrasle”, “Lav pivo – Mini” i “Može”.
Pored nagrade za kampanju godine, kampanja “Može” Raiffeisen banke dobila je i nagradu u kategoriji bankarske i finansijske usluge i trgovina. Kampanja “Kada voziš, parkiraj telefon” kompanije Telekom Srbija nagrađana je u kategoriji neprofitnih kampanja, dok je u kategoriji bezalkoholnih napitaka nagrađena kampanja „Schweppes – Samo za odrasle” kompanije Coca-Cola, a kreativni tim agencije “McCann Beograd” nagrađen je i u kategoriji alkoholnih pića za kampanju “Lav pivo – Mini” realizovanu za kompaniju Carlsberg.
“Ponosni smo što smo nagrađeni u četiri različite kategorije, uključujući i najbitniju, nagradu za kampanju godine koja se prvi put dodeljuje ove godine. Posebno smo zadovoljni što su nagrađene kampanje rezultat partnerskog rada sa našim dugogogodišnjim klijentima. Osim potvrde kreativnosti kroz pozitivne reakcije potrošača kao i struke, zadovoljni smo i rezultatima koje su pojedinačne kampanje generisale za naše brendove, odnosno klijentovo poslovanje. Na taj način ovaj uspeh je kompletan.”, izjavila je Olivera Perković, direktorka agencije “McCann Beograd”.
Kampanje “Može” urađena za keš kredite i tekuće račune Raiffeisen banke postigla je veliki uspeh i postala pravi kulturni fenomen u vidu spontanog virala na društvenim mrežama.
„Da merimo vreme šoljicama“ najbolji TV spot u 2013. godini
Reklamni spot za brend Doncafé „Da merimo vreme šoljicama“, dobitnik je godišnje nagrade „Snaga kreativnosti“ u kategoriji Najbolji TV spot u 2013. godini. Priznanja su svečano dodeljena naručiocu spota kompaniji Strauss Adriatic i autoru spota MMS Communications, ogranku agencije Leo Burnett, na šestoj po redu jedinstvenoj profesionalnoj manifestaciji u Srbiji – Smotri kreativnog stvaralaštva – SNAGA KREATIVNOSTI 2013.
„Nagrada za najbolji reklamni spot predstavlja izuzetno priznanje za sve nas oglašivače. Uz kvalitetni proizvod, dobra kampanja koja prenosi jasnu poruku na kreativan način, ključna je za imidž svakog brenda, pa i brenda Doncafé koji vredno gradimo već gotovo 14 godina. Svesni smo važnosti kreativnog pristupa u oglašavanju i imamo to zadovoljstvo da radimo sa izuzetnim partnerima – agencijom Leo Burnett već duži niz godina. Ovo je naša zajednička pobeda i raduje nas što je kvalitet našeg rada i ovom prilikom prepoznat od strane stručnog žirija.“, istakla je Katarina Šibalić, direktor marketinga kompanije Strauss Adriatic.