Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Japanska aplikacija za kojom je svet poludeo

    Iako je pre samo pet meseci imala 300 miliona korisnika, japanska aplikacija za dopisivanje Line upravo je prešla brojku od 400 miliona registrovanih osoba. 

    Kako stoji u saopštenju, najveći broj korisnika stigao je iz Severne Amerike i Evrope, a aplikacija je već bila popularna u Španiji te jugoistočnoj Aziji, piše Netokracija.com, a prenosi Business.hr.

    Line je komunikacijska platforma koja omogućuje dopisivanje među korisnicima, glasovne pozive, video pozive, slanje slika, ali tu je i mnoštvo drugih dodataka, poput igara, posebne aplikacije za kameru, tema i drugih dodataka obogaćenih, u japanskom stilu, šarolikim likovima. Ističe se je kako ova pomalo šašava aplikacija zabeležila i rekord od 1,7 miliona novih korisnika u jednom danu, a od početka godine zabeležen je i rekord od 10 milijardi poslanih poruka u jednom danu, 1,8 milijardi slika i 12 miliona poziva.

    Kako kaže Akira Morikawa, CEO LINE Corporation, jedan od ciljeva za 2014. je i doseći 500 miliona korisnika, a čini se i da je na dobrom putu, uz izazove na koje nailazi.

    Ali, uprkos ovom uspehu, The Next Web podseća da broj registrovanih korisnika nije isto što i broj mesečno aktivnih korisnika (WhatsApp ima oko 465 miliona takvih korisnika), a tu brojku Line ne otkriva. Takođe, pojedini korisnici imaju Line instaliran na više uređaja, stoga se oni računaju po nekoliko puta. Ali, uspeh ove aplikacije nije zanemariv – iako je reč o besplatnoj aplikaciji, dodatni sadržaj prošle je godine doneo prihod od 338 miliona dolara. 60 odsto zarade odnosilo se na kupovinu unutar igara, a potom slede nalepnice, status službenog profila te sponzorisane slike.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE