Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Šta je neuromarketing?

    Prvi neuromarketing workshop u Srbiji i regionu održan je prošle nedelje u Beogradu, , a na njemu su prisustvovali profesionalci u komunikacijama, eksperti za business development, top menadžment i iskusni marketing, PR i prodajni timovi.

    Specijalni predavač tom prilikom bio je dr Christophe Morin, CEO kompanije SalesBrain, prve svetske neuromarketing agencije, koji je prisutnima predstavio najnovija otkrića neuroloških nauka od značaja za marketing i komunikacije.

    Neuromarketing je nov koncept u kome se ukrštaju istraživanja o ponašanju potrošaća i neuronauka. Još od nastanka 2002. godine, ovaj koncept postaje čuven, i ubrzo dobija kredibilitet i prihvataju ga profesionalci iz oblasti advertajzinga i marketinga.

    „Nova istraživanja u neuronauci otkrivaju da se ljudski mozak može podeliti na tri zasebna dela koji deluju kao posebni organi. „Novi Mozak“ misli, obrađuje racionalne podatke, „Srednji Mozak“ oseća, obrađuje emocije i osećanja, i „Stari Mozak“ odlučuje, on pregleda unose iz druga dva mozga i kontroliše proces donošenja odluka. Naučeni smo da komuniciramo sa Novim Mozgom, logično i racionalno, a zapravo ne obraćajući se, na jeziku koji može razumeti, mozgu u kome se donose odluke, primitivnom Starom Mozgu. Uvek sam bio fasciniran neurobiološkom osnovom tipova ličnosti, te sam taj koncept razmišljanja uneo u biznis i razvio veoma efikasne tehnike za nastanak i slanje moćne, jedinstvene i nezaboravne poruke koja će imati veliki, trajni uticaj na najširu javnost,“ izjavio je dr Christophe Morin, CEO kompanije SalesBrain.

    Prvi neuromarketing workshop u Srbiji održan je u organizaciji DNA Communications.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE